The Masked Singer

The Masked Singer

Tot je écht gaat zien wie er onder zit. Vorige seizoenen waren de hints ook overduidelijk in één bepaalde richting, maar dat was pure misleiding. Trouwens, Angèle kan toch echt wel beter zingen, en dat is totaaaaal haar stemgeluid niet.
In de allereerste aflevering ooit kon je met de getoonde coördinaten al de deelnemers ontmaskeren:unsure:

Die tip vandaag met fokoff op die gsm is toch echt belachelijk? Wie vindt nu zoiets uit???

Laatst bewerkt:
Snap ook niet dat als je overduidelijk met 4 dezelfde persoon al raadt, je die laat doorgaan.
Kegelt die er dan toch al direct uit...

In de allereerste aflevering ooit kon je met de getoonde coördinaten al de deelnemers ontmaskeren
Die fout hebben ze nadien dan ook niet meer gemaakt. Als je achteraf dan kijkt naar welke tips er in de filmpje zitten, blijken die meestal héél vergezocht. Dus ik geloof ook nooit dat dat Barbara Sarafian is, waaay to obvious. Idem voor Eline De Munck trouwens.

Tot je écht gaat zien wie er onder zit. Vorige seizoenen waren de hints ook overduidelijk in één bepaalde richting, maar dat was pure misleiding. Trouwens, Angèle kan toch echt wel beter zingen, en dat is totaaaaal haar stemgeluid niet.
Tis blijkbaar Loïc Nottet:rofl:
Blijkbaar een paar verwijzingen naar zijn nummers.

Net mummie eens opnieuw geluisterd en nu hoor ik daar Barbara Sarafian niet meer in :baard:

I got trolled by VTM:cry:

Laatst bewerkt:
Mummy = Tanja Dexters. Lichaamsbouw en stemgeluid (vooral te horen als ze uithaalde) kloppen. De tip met de verkeersboete ook.

Loïc zou me verbazen. Die kan ook echt nog stukken beter zingen.
Ben anders wel vrij zeker dat dat Loic is. Ik heb die genoeg gehoord en ik herkende op sommige momenten zijn stem vrij duidelijk. Er zijn ook voldoende tips die naar hem verwijzen.

Met een miljoen ogen -> Million Eyes
Het ritme zat altijd binnen -> Rhythm Inside

Ja, 100% hoor.

Laatst bewerkt:
't Is inderdaad Loïc Nottet volgens mij. Ik hoor zo zijn typische manier om Engelse woorden raar/anders uit te spreken, en zijn stem is altijd al zeer androgyn geweest om het met een eufemisme te zeggen.

Loïc zou me verbazen. Die kan ook echt nog stukken beter zingen.

Als ik zo zie waar de micro staat heeft die die vleugels en kop volledig op zijn nek/hoofd te dragen. Dan is dit eigenlijk nog een gigantische prestatie hoor.

Tips ignore ik volledig, die zijn toch om je op het verkeerde been te zetten. Voor mij so far Leeuw: Sam Gooris en Zeepster:Danira

De stem van Raaf doet me denken aan Coely haar stem.
(en daar is ook de link met amerika/felicitaties - contacten/voorprogramma met kendrik, Kanye etc)

Maar ik weet echt niet hoe mensen daar een mannenstem en dan nog Loic in horen.
Je mag dan nog vrouwelijke kantjes hebben, het pak sluit ook niet aan bij wat men door een man laat dragen in die programma's.
Er is ook een reden imo dat er op borsthoogte een harnas hangt waar redelijk wat ruimte zit tussen dat harnas en kledij eronder imo :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Soaperseter is toch keihard Julie Vermeire? Verwijzing naar Baywatch is dat geflopte Reddersprogramma. Verwijzing naar sociale media waar zij veel aanwezig is en JULIE Vandensteen likte de foto in het filmpje.

Mummie is voor mij Lisa Del Bo en Leeuw is Adil El Arbi. Zuiver op de filmpjes want op stemgeluid haal ik er totaal niemand uit voorlopig. En raaf denk ik voorlopig Selah Sue om een of andere reden.

Ik vind het moeilijk dit jaar.
Champignon: ??? Nadat ik de naam Kamal Kharmach las hoor ik die zijn stem daar wel in ( één van de foto's in het filmpje was een mol, misschien iemand die meegendaan heeft daan de mol?)
Mummie: Evi Hanssen (ik hoor daar echt Evi Hanssen in, die uithalen en ook die oeklala op het einde, alsook de manier van bewegen en zo), de tips wijzen eerder naar Barbara Sarafian, maard haar stem is toch heel anders...
Leeuw: Sean Dhondt of Mathieu Terryn zoals Kevin Janssens zei.
Groot licht: Lieven Scheire (de stem, de manier van bewegen)
Soaperstar: Nathalie Meskens (tip "tegen de sterren op" of Ella Leyers?)
Raaf: Loïc Nottet of Angèle

Skiwi: Achteraf gezien hoorde ik daar wel wat van Herman Verbruggen in, maar had het echt niet kunnen raden.

Zo iemand als Herman Verbruggen is dan ook quasi onmogelijk om na één aflevering al te raden imo. Beetje hetzelfde met Tommelein of Wickmayer in de vorige seizoenen. Kom daar maar eens op...

Terug
Bovenaan