nokeyboard
Well-known member
In tegenstelling tot BG had Andy wel door dat 1976 een bruikbare tip was en dat dat het geboortejaar van de kandidaat washebben ze daarvoor niet gewoon Andy "is dat een brochette? alles is een tip!" Peelman?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In tegenstelling tot BG had Andy wel door dat 1976 een bruikbare tip was en dat dat het geboortejaar van de kandidaat washebben ze daarvoor niet gewoon Andy "is dat een brochette? alles is een tip!" Peelman?

ja, maar hij dacht dat het 1967 was, en toen hem werd gezegd dat er bij Nys 1976 stond, dacht hij dat zijn tip onbruikbaar wasIn tegenstelling tot BG had Andy wel door dat 1976 een bruikbare tip was en dat dat het geboortejaar van de kandidaat was![]()

Namen lijken alleszins ook beter geheimgehouden. We zijn nu al 3 afleveringen ver, en al 3 afvallers waarvan ik de naam nog niet tegengekomen was. Vorig seizoen wist ik voor de 2de aflevering al alle namen. Niet omdat ik ze zelf zo goed herkende, maar gewoon op basis van wat hier en elders gepost was. Ik was net niet in de top 100 van de Guessing Game, dus blijkbaar had het niet veel gescheeld of ze hadden me uitgenodigd. Al denk ik niet dat ik zou geweest zijn. Lijkt me veel leuker om dat nu allemaal te gaan moeten raden, dan bij de opnames zelf en dan nu je kas te moeten opfretten omdat ge een NDA getekend hebt
.
FixedDie zijn stem is zelfs als hij spreekt toch compleet anders dan normaal? Klinkt wel hees, kan ook.
Edit: dus na FC De Kampioenen en anderlecht nu ook club weer niet kunnen winnen![]()
Het publiek wordt uit de zaal gehaald he voor de ontmaskering. Die weten dus ook niet wie in het pak zit. Al hebben ze natuurlijk wel live kunnen luisteren, dan zijn de stemmen misschien sneller te herkennen wel.Namen lijken alleszins ook beter geheimgehouden. We zijn nu al 3 afleveringen ver, en al 3 afvallers waarvan ik de naam nog niet tegengekomen was. Vorig seizoen wist ik voor de 2de aflevering al alle namen. Niet omdat ik ze zelf zo goed herkende, maar gewoon op basis van wat hier en elders gepost was. Ik was net niet in de top 100 van de Guessing Game, dus blijkbaar had het niet veel gescheeld of ze hadden me uitgenodigd. Al denk ik niet dat ik zou geweest zijn. Lijkt me veel leuker om dat nu allemaal te gaan moeten raden, dan bij de opnames zelf en dan nu je kas te moeten opfretten omdat ge een NDA getekend hebt
.
Het is dus telkens iemand die iets met voetbal te maken heeft. Dan vind ik die gok van iemand van de jury die Martinez zei nog niet zo slechtFixed

Die deed vorig jaar al meeSoaperster lijkt mij Klaasje Meijer te zijn. Ex K3.

Is er nu echt iemand die Tiesj heet?dat doet er mij aan denken:
stel nu dat Groot Licht effectief Tiesj Benoot zou geweest zijn, hoe awkward zou dat geweest zijn als Dendoncker daar dan stond:
"het is..... ja, wie zijt gij eigenlijk???"
Hoe? 't Was toch overduidelijk? Er zat goud in't filmpje en dat kan maar 1 ding betekenen toch!??Nog maar eens gebleken dat niemand hier deftig kan raden en ge obv die tips ge het werkelijk nooit kunt raden.

De Jens zal wel 5 seconden ervoor in oortje ingefluisterd worden welke naam het isdat doet er mij aan denken:
stel nu dat Groot Licht effectief Tiesj Benoot zou geweest zijn, hoe awkward zou dat geweest zijn als Dendoncker daar dan stond:
"het is..... ja, wie zijt gij eigenlijk???"

Toffe kerel irl?Ik ken Jens persoonlijk en ik kan u garanderen dat hij absoluut niet weet wie Timmy Simons is (misschien wel van naam, maar niet van gezicht) , dus kan inderdaad niet anders dan dat hij het ingefluisterd krijgt. Zal hem dat eens vragen volgende keer alsk hem zie
Kosmos eerderFoxy lady Siska Schoeters?