The Masked Singer

The Masked Singer

Het beste aan dit programma is toch Jens die als een dwieb danst als de afvaller nog één keer moet zingen :rofl:

Van die jury krijg ik echt de Wubbe de laatste weken.

Karen Damen die daar mega arrogant zit te doen. Embrechts en Peelman die daar namen zitten spouwen, die in de verste verte niet in de buurt van de stemmen van de net gezongen liedjes komen. En neen, wereldsterren als Angele en Stromae gaan niet meedoen aan een onnozel VTM programma.

En waarom zit Peelman daar in godsnaam iedere week in. Niet grappig, irritant, slechte gokken.

Van die jury krijg ik echt de Wubbe de laatste weken.

Karen Damen die daar mega arrogant zit te doen. Embrechts en Peelman die daar namen zitten spouwen, die in de verste verte niet in de buurt van de stemmen van de net gezongen liedjes komen. En neen, wereldsterren als Angele en Stromae gaan niet meedoen aan een onnozel VTM programma.

En waarom zit Peelman daar in godsnaam iedere week in. Niet grappig, irritant, slechte gokken.
Echt he, ik kan die Karen Damen totaal niet af. En waar is Bart Cannaerts eigenlijk gebleven? :cry:

Ik vraag me toch af wie raaf gaat zijn, vooral nu met het gegeven dat die nog nooit een duet gezongen zou hebben.

Spijtig dat Foxy Lady eruit ligt, maar Danira kan toch echt wel heel goed zingen, amai wat een stem. d'r zijn veel zangers die heel wat minder goed zingen dan dat.

Ik vraag me toch af wie raaf gaat zijn, vooral nu met het gegeven dat die nog nooit een duet gezongen zou hebben.

Spijtig dat Foxy Lady eruit ligt, maar Danira kan toch echt wel heel goed zingen, amai wat een stem. d'r zijn veel zangers die heel wat minder goed zingen dan dat.
Zal wel slaan op enkel "een duet", dus meerdere duetten wel mogelijk. Anders ga je amper namen overhouden.

Zal wel slaan op enkel "een duet", dus meerdere duetten wel mogelijk. Anders ga je amper namen overhouden.
"ik heb nog nooit een duet gedaan, maar wel al meerdere duetten".

hoe zeggen ze dat, spijkers zoeken op laag water of zo?

maar het doet mij wel twijfelen aan Coely, want die heeft wel al met andere artiesten samen gewerkt. maar dat zijn dan "features" of "collabs", of ze dat effectief duetten noemen, daar ben ik niet muzikaal geneog voor aangelegd. ik zou vermoeden van wel, en dan valt ze ook af.

"ik heb nog nooit een duet gedaan, maar wel al meerdere duetten".

hoe zeggen ze dat, spijkers zoeken op laag water of zo?

maar het doet mij wel twijfelen aan Coely, want die heeft wel al met andere artiesten samen gewerkt. maar dat zijn dan "features" of "collabs", of ze dat effectief duetten noemen, daar ben ik niet muzikaal geneog voor aangelegd. ik zou vermoeden van wel, en dan valt ze ook af.
Heeft ieder daarbij niet z'n mooi afgebakend deel terwijl een duet ook echt een stukje tweestemmig samen zingen is?

Zal wel Coely zijn. Past perfect in de promotiecampagne die gevoerd wordt. Nieuwe album, jurylid in The Voice. Net zoals bij Camille vorig jaar is dit een extra boost.

Net zoals dat Kat Kerkhofs toevallig met Danira aan haar zijde filmpjes op instagram zette bij een optreden van Coely.

Raar dat iedereen zo 'tegen' champion is. Ik vind dat net, samen met hippo het leukste figuurtje. En zoals ze in het programma ook zeggen, het is geen zangwedstrijd alleen eh, de act is ook iets. Voor mij mocht bv tovenaar er al lang uit zijn, maja die draait ook nog mee. Maar wel blij dat het einde bijna in zicht is, want met meer figuren dan vorige jaren duurt het lang en eigenlijk vind ik het al goed zo :p

Iemand toevallig naar het Sportpaleis geweest? Op basis van een paar korte fragmentjes die ik zag passeren, leek het alsof de stemmen daar "echter" tot hun recht kwamen en er dus niet zoveel autotune/postproductie op zat als in de tv-shows.

Iemand toevallig naar het Sportpaleis geweest? Op basis van een paar korte fragmentjes die ik zag passeren, leek het alsof de stemmen daar "echter" tot hun recht kwamen en er dus niet zoveel autotune/postproductie op zat als in de tv-shows.
Champ is niet Wesley Sonck imo , totaal die zijn stem niet herkent , eerder een Sander Gillis lijkt me .

Kvermoed dat heel Vlaanderen al op Aaron Blommaert zit voor Tovenaar , ik denk dat dat gewoon gaat kloppen . Coely als raaf vermoed ik , alleen Hippo is me een raadsel .

Bij Hippo blijf ik nog altijd op Riadh Bahri

Tenzij ik me vergiste en het iemand was die er sterk op leek, kan hij alleszins Hippo niet zijn want ik zag Riadh Bahri zaterdagnamiddag paar keer passeren in de winkelstraat in Hasselt terwijl Hippo op dat moment in het Sportpaleis stond.

Alhoewel ik bij Hippo ook heel even aan Rik Verheye dacht, ben ik er qua stem quasi zeker van dat het Johannes Genard is.

Terug
Bovenaan