The Masked Singer

The Masked Singer

Ik begrijp niet dat Edelhert altijd tot het einde blijft staan. Zingt toch veel te goed om er zo snel uit te gaan.

Er waren hier al een paar die beweerden dat het publiek naar buiten moest bij de onthulling. Was nu duidelijk dat dat niet het geval is ?

Er waren hier al een paar die beweerden dat het publiek naar buiten moest bij de onthulling. Was nu duidelijk dat dat niet het geval is ?
Ik vermoed dat dat een aantal productiemedewerkers waren die je zag rechtstaan.
De shots tussendoor (met veel volk) waren altijd zonder de act.

Ze gaan daar het risico niet lopen dat een zaal met 200 mensen net de hele spelfactor kan verknoeien.

Toch jammer dat hij er al uit is, had graag nog wat meer gehoord. Toch ook wel ergens een compliment dat hij zo snel opvalt en herkend wordt. Voor de rest enkel Bart duidelijk. Aster hoor ik ook wel in robot. De vrouwen herkennen vind ik eigenlijk wel moeilijk, meestal niet de programma's die ik volg blijkbaar.

Toch jammer dat hij er al uit is, had graag nog wat meer gehoord. Toch ook wel ergens een compliment dat hij zo snel opvalt en herkend wordt. Voor de rest enkel Bart duidelijk. Aster hoor ik ook wel in robot. De vrouwen herkennen vind ik eigenlijk wel moeilijk, meestal niet de programma's die ik volg blijkbaar.
Bwoa, die heeft gewoon een typische stem. Net zoals Kathleen vorig jaar, die herkende ik ook bij de eerste noot.

Mijn vermoedens van groot naar klein:

Edelhert: Johnny Logan
Cycloop: Bart Cannaerts
Misspoes: Camille Dhont
Ridder: Clara Cleymans
Papegaai: Ian Thomas
Robots: Geen echte verdachten voorlopig, de namen die ik zie passeren kan ik mij niet 100% in vinden
Flamme Fatale: Geen idee

Van de bovenste drie zijn m'n vermoedens het grootst. Trouwens bij Papegaai denken er veel mensen aan Average Rob, maar ze gaan er toch geen YouTuber insteken die enkel bij het jonge publiek bekend is? Als dat zo zou zijn zou ik dat wel onnozel vinden, ik denk dat de helft van het forum die gast niet eens kent.

Ik vermoed dat dat een aantal productiemedewerkers waren die je zag rechtstaan.
De shots tussendoor (met veel volk) waren altijd zonder de act.

Ze gaan daar het risico niet lopen dat een zaal met 200 mensen net de hele spelfactor kan verknoeien.

In “Behind The Mask” zag je toch echt nog een hoop volk in de zaal. No way dat dat allemaal medewerkers zijn.

Mijn vermoedens van groot naar klein:

Edelhert: Johnny Logan
Cycloop: Bart Cannaerts
Misspoes: Camille Dhont
Ridder: Clara Cleymans
Papegaai: Ian Thomas
Robots: Geen echte verdachten voorlopig, de namen die ik zie passeren kan ik mij niet 100% in vinden
Flamme Fatale: Geen idee

Van de bovenste drie zijn m'n vermoedens het grootst. Trouwens bij Papegaai denken er veel mensen aan Average Rob, maar ze gaan er toch geen YouTuber insteken die enkel bij het jonge publiek bekend is? Als dat zo zou zijn zou ik dat wel onnozel vinden, ik denk dat de helft van het forum die gast niet eens kent.
Want elke puber kent Johny Logan of Sandra Kim?
(Waarmee ik niet zeg dat ik denk dat dat Average Rob is)

Terug
Bovenaan