Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Moet zeggen, het was deze week erg. Diene Andy Peelman is de laatste tijd nogal naast zijn schoenen aant lopen. Wordt ook overal gepusht nu door VTM nu Nielske vertrokken is.
Het zal wel vertaald worden zeker.Hoe opgefokt zat die daar vrijdag? Dat het er op TV allemaal wat meer fake aan toe gaat tot daar aan toe, maar bij hem was het er nu toch zwaar over.
Trouwens Johnny Logan, verstaat die Nederlands?
Ik hoor in Edelhert wel echt Steverlinck die hard z'n best doet om niet te klinken als Steverlinck.- Flamme fatale: Axelle Red???
- Robots: Bab Beulens en Vincent Banic
- Edelhert : Helmut Lotti of Jasper Stevelinck, maar hij doet ook altijd die dab en dan denk ik aan Peter Van de Veire
- Cycloop : Bart Cannaerts of Otto-Jan Ham
- Mispoes: stem Camille, maar in dat filmpje met de bh dat linkt naar Celine Van Ouytsel
- Papegaai : Jonas Van Geel, maar die tips??
- Ridder : Clara Cleymans
Die van ridder ook niet.De blur beelden van flamme fatale waren niet goed genoeg: lijkt me duidelijk wie het is
Tine
Dat dan weer niet gezien. Wie? Mag in spoilersDie van ridder ook niet.
Dat dan weer niet gezien. Wie? Mag in spoilers
Mijn keuzes:
Ridder : loredana
Miss Poes : Camille Dhont
Cycloop : Bart Cannaerts
Papegaai : Average Rob
Robots : Aster en Lize
Flamme Fatale : Tine Embrechts
Edelhert : Johnny Logan
Was Giovanni Kemper dat vorig jaar?Is Average Rob dan gekend genoeg bij het grote publiek?
En met grote publiek bedoel ik het gemiddelde "VTM-kijkende gezin"...
Ik weet dat hij binnenkort ook wel mee gaat doen in een tv-reeks maar tot voor kort was die toch enkel gekend vanop Youtube en zelden of nooit al op tv geweest. The Masked Singer werd méér dan een half jaar geleden opgenomen en ik denk dat hij op dat moment nog echt te onbekend was bij het gemiddelde jurylid.
Was Giovanni Kemper dat vorig jaar?
+ Humo's pop poll 'wie heeft u het meeste doen lachen gewonnen in '18 + '21. Vermoed dat die dan wel breder gekend is. De jeugd kent die ook natuurlijk.
Zat die ook niet geregeld in de 'open deur' ronde van De Slimste Mens?Giovanni Kemper is de hoofdrolspeler van Nachtwacht, dus in menig Vlaams gezin absoluut geen onbekende.
Ik denk dat ge er gewoon van moet uitgaan dat een kandidaat bij minstens één van de leden van een gemiddeld gezin echt wel bekend moet zijn. Sandra Kim zal bij de gemiddelde tienjarige niet bekend zijn, maar bij iedereen boven pakweg de 30 jaar uiteraard wel. Omgekeerd zullen er genoeg volwassenen zijn die Giovanni Kemper niet echt kennen, terwijl er wellicht weinig 12-jarigen zullen zijn die hem niét kennen.
Average Rob lijkt me op dat vlak nog iets te niche qua publiek (over een jaar is dat wellicht anders aangezien hij binnenkort ook mee gaat doen in een tv-serie)
Average Rob zat ook in een aflevering van Vrede Op Aarde (één)Zat die ook niet geregeld in de 'open deur' ronde van De Slimste Mens?
Maar het kan inderdaad dat hij niet bekend genoeg is.
In het eerste nummer van edelhert hoorde ik wel degelijk JS, maar in het 2e dan weer totaal niet.Flamme Fatale: heb nu eens herluisterd na die halve spoiler in Behind The Mask, en nu hoor ik daar toch inderdaad ook wel heel hard de stem van TE in.
Edelhert: geen idee waarom zovelen Jasper Steverlinck zeggen. Ik hoor daar echt zijn stem niet in, en ook nog eens op YouTube geluisterd naar wat live sessies van hem en hij heeft toch wel een ander, freler, stemgeluid, vind ik. JL daarentegen zit daar wel heel dicht bij. Soms overduidelijk, soms wat minder, maar ook na het bekijken van wat recente optredens van hem op YouTube, denk ik toch echt wel dat hij het is.
Van de rest ben ik een pak minder zeker. Ridder is overduidelijk Limburgs, dus Loredana kan, maar ik ken die haar stem niet zo goed.

Ik ben een gevaarlijk wezen met scherpe kantjes. En pimped out, chromed out scharen.chique dinges wel hoor
![]()
De schrik van het tweede seizoen: Schorpioen voegt zich bij ‘The Masked Singer’
Vorige week moesten we afscheid nemen van Radijsje, maar deze vrijdag verwelkomt ‘The Masked Singer’ op VTM alweer een nieuwe kandidaat. Een veel schrikwekkender exemplaar dan het gesneuvelde stukje groente, deze keer. Schorpioen bezorgt de speurders in de studio de schrik van hun leven.www.hln.be