Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het filmpje van Van Looy in combinatie met zijn herkenbare stem was dat ook wel.Dat zou er wel heel dik op liggen.
viel mij al op: Niels zegt in de vorige aflevering dat er in de optredens soms tips zitten naar de nieuwe deelnemers van de volgende, en in het eerstvolgende duel loopt er ineens een schorpioen door de schermen...chique dinges wel hoor
![]()
De schrik van het tweede seizoen: Schorpioen voegt zich bij ‘The Masked Singer’
Vorige week moesten we afscheid nemen van Radijsje, maar deze vrijdag verwelkomt ‘The Masked Singer’ op VTM alweer een nieuwe kandidaat. Een veel schrikwekkender exemplaar dan het gesneuvelde stukje groente, deze keer. Schorpioen bezorgt de speurders in de studio de schrik van hun leven.www.hln.be
Dat was ook mijn gedacht toen ik die tekst "pimped out, chromen out" las in het artikel.Ik ben een gevaarlijk wezen met scherpe kantjes. En pimped out, chromed out scharen.
Doet me denken aan Astrid Coppens/Nuyens/Bryan en die heeft effectief al gezongen blijkbaar.
Zit dat ook in de beelden op vtm go? Want dat is mij niet opgevallen toen ik die bekeken heb?viel mij al op: Niels zegt in de vorige aflevering dat er in de optredens soms tips zitten naar de nieuwe deelnemers van de volgende, en in het eerstvolgende duel loopt er ineens een schorpioen door de schermen...
Dat was ook mijn gedacht toen ik die tekst "pimped out, chromen out" las in het artikel.
Maar misschien is dat wel te voor de hand liggend?
Bij een acteur is dat zeker nog anders.. Daar sloeg het strafblad van de wolf op een rol van Den Kevin.Dit soort tips zijn inderdaad gewoon pure misleiding. Was vorig seizoen ook al zo dat er enorm voor de hand liggende tips/verwijzingen in de teksten zaten, terwijl het dan toch iemand heel anders was. Als je woorden als "Temptation", "One Life", "Lekker Beest" etc.... hoort moet je vooral niet gokken op de eerste naam die daarbij in je op komt.
Bij een acteur is dat zeker nog anders.. Daar sloeg het strafblad van de wolf op een rol van Den Kevin.
Maar mogen ze fake tips in de filmpjes steken? Vergezocht is nog iets anders natuurlijk.
Niemand in de jury herkende de stem, maar hij kan wel degelijk zingen en heeft wel de moves ook. Mensen die hem volgen herkennen hem erin. Omdat ik geen idee had bij papegaai volg ik dit maarAverage Rob zat ook in een aflevering van Vrede Op Aarde (één)
Geen idee of het Rob is overigens...

Daarnet fragment van Edelhert van vanavond gehoord op de radio.
Ben er nu echt wel zeker van dat het Johny Logan is. Ook op JoeFM denken ze hetzelfde, dus ik vermoed dat die naam vanavond ook wel zal opduiken bij de kijkersvoting (voor zover die kijkersvoting "echt" is natuurlijk).
Mispoes die een bh laat vallen.Dit soort tips zijn inderdaad gewoon pure misleiding. Was vorig seizoen ook al zo dat er enorm voor de hand liggende tips/verwijzingen in de teksten zaten, terwijl het dan toch iemand heel anders was. Als je woorden als "Temptation", "One Life", "Lekker Beest" etc.... hoort moet je vooral niet gokken op de eerste naam die daarbij in je op komt.

Mispoes die een bh laat vallen.
Dat is overduidelijk Céline Van Ouytsel!
Het viel me trouwens op dat vorige week de tips(leugens) verwezen naar de verdachten van de week/aflevering ervoor.

Dat wist ik niet.Of een hint naar de heisa die er even was over de videoclip van Vuurwerk van Camille die verwijderd werd door TIkTok wegens "te naakt"?![]()

Voor mij viel lotti al af (ondanks 'tiritomba' in het eerste filmpje) vanwege de tips in de eerste aflevering:Helmut Lotti zegt 200k te moeten betalen als hij iets zegt... maar dat is toch enkel als ge een contract hebt getekend![]()