The Masked Singer

The Masked Singer

Ik blijf bij Jasper Steverlinck voor edelhert :D

- in het filmpje opera werd gespeeld (Johnny zijn vader is tenor (geweest))
- er een briefje voorbij kwam met 1980, het jaar waarin Johnny Logan voor het eerst het Eurovisie songfestival won
- er in de voice-over iets werd gezegd over ‘het is niet altijd mijn doel geweest’ waarna je dat hert een boek ziet lezen over elektriciteit(Johnny is elektricien van opleiding)
- Er in het begin een schilderij was van Adam en Eva, het eerste echte grote optreden van Johnny Logan als Adam

Ik dacht in het begin ook Jasper, maar die tips kan ik niet negeren..

- in het filmpje opera werd gespeeld (Johnny zijn vader is tenor (geweest))
- er een briefje voorbij kwam met 1980, het jaar waarin Johnny Logan voor het eerst het Eurovisie songfestival won
- er in de voice-over iets werd gezegd over ‘het is niet altijd mijn doel geweest’ waarna je dat hert een boek ziet lezen over elektriciteit(Johnny is elektricien van opleiding)
- Er in het begin een schilderij was van Adam en Eva, het eerste echte grote optreden van Johnny Logan als Adam

Ik dacht in het begin ook Jasper, maar die tips kan ik niet negeren..
Ge vergeet nog tips:
- 2 albums van hem die afgebeeld worden
- golf
- hint naar Ierland

Edelhert zit altijd te dabben…
Is Da misschien ook geen hint naar Johnny Logan…
Dab dab dab Johnny Dab dab Johnny Johnny dab dab dab….

273246355_7336529829705278_2639088266468863372_n.jpg

Heb em in spoiler gezet voor degene die liever wachten voor hem op tv te zien.

Hé? Doelbewust of zou dat een foutje van de firma zijn? :unsure:
Vrouw en ik waren daar ook over bezig, dus misschien inderdaad 2 nieuwe vrijdag.

Had gelezen dat ze Karen eruit gehaald hebben omdat ze scorpioen meteen ging raden.
Velen denken namelijk aan Klaasje. En dat ze geen 2de scenario wilden zoals met Kathleen.
Zou wel grappig zijn dat dit de reden is.

Vrouw en ik waren daar ook over bezig, dus misschien inderdaad 2 nieuwe vrijdag.

Had gelezen dat ze Karen eruit gehaald hebben omdat ze scorpioen meteen ging raden.
Velen denken namelijk aan Klaasje. En dat ze geen 2de scenario wilden zoals met Kathleen.
Dan laat je ze niet opdraven voor twee afleveringen zou ik denken..

Ivm Klaasje zag ik ergens het tegenargument passeren dat bij een reportage in het nieuws men liet zien hoe het publiek ook een "contract" moest ondertekenen ivm dat ze niéts mogen zeggen over wat ze zien (de grote onthulling zien ze sowieso al niet) en dat document was ondertekend op een datum waarop K3 volop bezig was met optredens van hun afscheidstournee.

Karen heeft overigens toch ook niet zo intensief samengewerkt met Klaasje he, zeker niet in vergelijking met Kathleen. Bovendien zijn er ook andere kandidaten die zowel met Karen als andere juryleden een nauwe band hebben en dus makkelijk herkend zouden kunnen worden.

Ivm Klaasje zag ik ergens het tegenargument passeren dat bij een reportage in het nieuws men liet zien hoe het publiek ook een "contract" moest ondertekenen ivm dat ze niéts mogen zeggen over wat ze zien (de grote onthulling zien ze sowieso al niet) en dat document was ondertekend op een datum waarop K3 volop bezig was met optredens van hun afscheidstournee.

Karen heeft overigens toch ook niet zo intensief samengewerkt met Klaasje he, zeker niet in vergelijking met Kathleen. Bovendien zijn er ook andere kandidaten die zowel met Karen als andere juryleden een nauwe band hebben en dus makkelijk herkend zouden kunnen worden.
Ik weet niet hoelang ze samen gewerkt heeft ermee, wel leuk en grappig dat we achter alles zoeken.
Elk detail ook bekijken zoals dat contract, zou me niet opgevallen zijn.

Het is inderdaad bevestigd dat er morgen 2 nieuwelingen zijn : Konijn en Ijskoning.
Vorige week dook hierdoor al even de naam van Sharon den Adel op, maar die kunnen we nu wel schrappen :p, en ging ook veeeels te obvious geweest zijn.

Ijskoning, met de huidige tips
Walter De Donder (de burgemeester bij samson en gert), omwille van die openingszin
Staf Coppens, omwille van de tips ivm het ijs en die winterslaap.
Bart De Wever ???

Dit vergelijkingsfilmpje ivm de stem van Ridder bevestigt alleen maar waar ik (en anderen) al behoorlijk zeker van waren:

Terug
Bovenaan