SomeDude
Banned
Konijn?Dit is nog echt Conner Rousseau ook![]()
![]()
Nee Konijn is Verhofstadt er is maar 1 iemand met zo een tand!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Konijn?Dit is nog echt Conner Rousseau ook![]()
![]()
Ondertussen eet hij weer vlees, maar dat was tijdens die opnameperiode nog niet geweten. Ians stemtimbre klinkt me toch wat anders.Vooral dat beeld fragment met dat bord waar er geen vlees op lag. Maar dacht wel dat die toch iets beter kon zingen dan dat.
"Is die van Limburg? Nee, die is niet van Limburg! Ik weet dat eigenlijk niet..."Die Julie heeft waarempel iets gezegd dat op iets sloeg.
Ja die levensleuze van haar zal ik ook niet direct betwisten."Ik weet dat eigenlijk niet..."
Die is 10kg op een jaar bijgekomen dacht ik.Was den Ian niet gestopt met zijn vegetarisch dieet en vorig jaar enorm gegroeid in de breedte? Kon in dat kostuum niet meer denk ik.
Ah serieus ? Laatste dat ik ervan gezien heb was nog ergens in Gert en James waar hij nog steeds schriel was. Het gedrag past er ook wel bij, maar de stem vind ik dan weer niet echt. Lijkt me niet echt een zanger die in dat pak zit.Was den Ian niet gestopt met zijn vegetarisch dieet en vorig jaar enorm gegroeid in de breedte? Kon in dat kostuum niet meer denk ik.
Niet mijn genreWaarom zijn dit kutnummers?
Ze zijn zang technisch gewoon zwak.

Aster vond dus genoeg tijd tijdens het EK om wat te gaan zingen![]()

En wij maar denken dat het niveau van de aanwervingen van politie de laatste jaren achteruit gegaan is.Dimitri Vegas en Slongs![]()
![]()
Wat een idioot