The Masked Singer

The Masked Singer

Geen idee in welke mate dat kan. Ken er niet veel van maar ik zie mezelf bijv nooit zo kunnen zingen 😅
Alles begint al met u durven smijten natuurlijk. Minimum van gevoel voor ritme etc is wel een vereiste. En van een ezel maak je natuurlijk ook geen renpaard.

Ben ik dan de enige die Conner gewoon matig tot slecht vond zingen? Allez, 't kan altijd erger natuurlijk he, maar goed allesbehalve. Ook al is het geen zanger. Zijn allerlaatste optreden begon wel redelijk, maar zwakte toch vrij snel af imo.

Zijn eerste nummer, Impossible, vond ik gewoon slecht.

Iedereen kan zingen daarmee dat er zangles bestaat, duurt bij de ene wel langer dan bij de andere en niet iedereen zal even goed worden maar dat is niet alsof je met geluk of ongeluk geboren word.

Uiteindelijk zoekt men dan wel een ''stijl'' die je ligt maar dat is pas duidelijk tijdens de lessen.
Denk nu ook niet dat ze Conner maanden aan een stuk les hebben laten volgen dus is moeilijk te zeggen.

Van mij mag Ridder winnen.

Alles begint al met u durven smijten natuurlijk. Minimum van gevoel voor ritme etc is wel een vereiste. En van een ezel maak je natuurlijk ook geen renpaard.
download (1).jpeg

Eigenlijk ook gewoon pijnlijk voor VTM dat je 3 kandidaten (Tine, Loredana en Mathias) overduidelijk in 2 afleveringen van Behind The Mask kon zien.

De songkeuzes liggen ook gewoon ver van mijn eigen voorkeuren. Speelde ook mee in mijn verminderd enthousiasme om het programma te volgen.

Uiteindelijk 180.000 punten gehaald en de 179ste plek. de eerste aflevering niet meegedaan en ook paar keer de bonus niet geactiveerd. Maar hoe die eerste plaats zoveel punten kunnen halen..

Laatst bewerkt:
Enkel door hier te lezen, wist ik, behalve Yanina, wie onder welk masker zat.
De 'juiste' tips eruit filteren en je kon niet missen.
Bv. De datum met voorkeursstemmen bij Konijn, werd hier vermeld. Als je dat dan leest, weet je gewoon dat het Conner Rousseau gewoon moet zijn.

Dat, in combinatie met de drie gelekte van Behind the Mask.... Dus eigenlijk geen enkele week echt verrast geweest (wat ook niet per se moest hoor)

Wel een beetje anti-climax dat de ''winnaar'' na al die weken gekozen wordt dmv een publieks vote van een paar seconden.
Ok ge ''wint'' niets als winnaar maar voelt redelijk als een ''droog'' een ''meaningless'' einde aan een programma wat weken duurt, beetje van '' ah ja er zijn er maar 2 over dus we moeten toch iets kiezen '' maar niet door de ''jury''.

Net even anti-climax als wie onder Ridder en Miss Poes zaten.

Edit mod: uitlachende commentaar over fysieke eigenschappen werd weggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oh en @ diegene zeggen dat het "geen zangwedstrijd is!!!"

... Toevallig wint wel elke keer de beste zanger(es).

Ik heb mij laten vertellen dat Karen Damen denkt dat ze haar liggen hebben en Vincent Banic alsnog in dat konijnenpak zit... Misschien een tip voor volgend seizoen: Steek die peet er gewoon in, dan zijn we daar ook eens van af.

Sterk van KingConnah

Idd!
Beetje jammer dat ik zie dat sommige politici nu al kritiek hebben op hem.
Zeker een partij waar ik zelf nooit op zou stemmen maar de man doet van mij in zijn vrije tijd wat hij wil. En hij doet dat goed!
De podiumplaats is hem van harte gegund.

Idd!
Beetje jammer dat ik zie dat sommige politici nu al kritiek hebben op hem.
Zeker een partij waar ik zelf nooit op zou stemmen maar de man doet van mij in zijn vrije tijd wat hij wil. En hij doet dat goed!
De podiumplaats is hem van harte gegund.
afgaande op zijn commentaar na de ontmaskering was't niet echt zijn vrije tijd (heeft enkele telefoontjes van zijn ministers moeten weigeren), maar bon.

Don't get me wrong: BDW in de slimste mens, of ADC die de rockster uithangt op een podium in Z-afrika, dat vind ik van dezelfde orde als dit.
Tommelein deed dit vorig jaar ook, maar niet zo ver geraakt.

Bon de finale, ik vond eigenlijk dat de twee figuren Ridder en Misspoes eigenlijk gelijkwaardig waren. Ridder mocht best wel wat meer credits verdienen want zij zong er ook meestal bonk op. Camille D'hondt ja ze was goed, ja ze haalde straf uit maar naar de finale toe was het wel elke keer hetzelfde genre. Dat zij nu de beste zangeres van Vlaanderen is komop zeg...
Toch wel nog even over Konijn zijn Impossible was het minste nummer van allemaal voor de rest heeft hij het toegegeven al bij al goed gedaan. Dit voor een politicus en non-zanger. Ook al heb ik het niet voor de persoon onder het masker.

Iemand nog opgevallen? Niels gaat naar de verjaardag van Sonck, Niels gaat bij de Emmerechtsen over de vloer, Niels gaat met Connor Roseau padellen, Niels gaat.... ik vond het ergerlijk aan het worden eigenlijk. Laat zich precies wel heel graag in met BV- landschap om succes te hebben?

Nu bon er zijn er weer een paar die aandacht hebben gekregen en op de kaart gezet zijn onze robotten (Astertje) misschien volgend seizoen: Julie Vermeiren, Zita Wauters, De Planckaerts etc.

Afvoeren:
- volgend seizoen: Leyers zusjes, Cleymans, Banic en Pommelien Thys aub in dat pak en den eerste ronde eruit dan zijn we er ineens vanaf
- Jens DD, Andy Peeleman, Julie VDS zo rap mogelijk eruit

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan