The Masked Singer

The Masked Singer

Leuke aankondiging maar is het effect niet uitgewerkt na enkele dagen? Daarna is het nog maanden wachten tot de afleveringen, het is niet dat er mensen nu gaan speculeren wie er gaat deelnemen. Of is het mss de bedoeling om elke week een framboos of een kikker over het scherm te laten dwarrelen dat HLN er 5 artikels uit kan halen?

Het zal ook niet de bedoeling zijn van VTM om de hype nu al volop terug aan te wakkeren he.
De beslissing over presentatie zal gewoon gevallen zijn geweest en ipv dat gewoon droog mee te delen via een persbericht, past het nu eenmaal in de stijl van het programma om dat op zo'n manier te doen. Ik denk dat we er ook wel wat van uit mogen gaan dat de opnames dan nog moeten plaatsvinden dit najaar. De reden dat er vorig jaar zoveel tijd tussen opnames en uitzending zat, was wellicht ook omdat men dat bewust in de zomerperiode wou doen omdat men wist dat er in het najaar wellicht weer beperkingen zouden zijn in de evenementensector nav covid. Dit jaar kon men wel gewoon het risico nemen de opnames in het najaar te plannen.

Persbericht van Linda van Milk Inc die terug zou beginnen zingen zijn kwam er op bijna exact dezelfde dag als aankonding van Jens (vermoedelijk net iets te snel gelekt). Mijn voorspelling Linda zal meedoen, en wss winnen. Mooie extra publiciteit voor iedereen.

We shall see... 😅

Het nieuwe seizoen is aangekondigd en start vanaf vrijdag 3 februari:

Och God en Heere, dat begint opnieuw ... dat wordt elke vrijdagavond met een koptelefoon in de zetel terwijl ik een film zie op mijn laptop.

Tot zover mijn bijdrage. Ik wens iedereen veel plezier hiermee, maar ik begrijp de hype niet. :D

Voor de zoon van 4 is er al een aftelkalender gemaakt 😅, diene is daar zot van. Vind het nog wel geestig en wss het enigste wat ik nog zie van klassieke tv.

combinatie van bovenstaande posts voor mij: de kinderen zijn er zot van, ik zet me in de keuken wat te lezen en doe onrechtstreeks mee :)

Och God en Heere, dat begint opnieuw ... dat wordt elke vrijdagavond met een koptelefoon in de zetel terwijl ik een film zie op mijn laptop.

Tot zover mijn bijdrage. Ik wens iedereen veel plezier hiermee, maar ik begrijp de hype niet. :D
Hoe onnozel het format ook is op voorhand, in de praktijk werkt dat gewoon. Bekende namen, een raadspel en mysterie, show-gehalte dat toch wel erbovenuit steekt, bekende en minder bekende liedjes en vooral ook soms heel knappe performances.

Guilty pleasure inderdaad. Het is gewoon leuke televisie. Die jury kan inderdaad soms averechts werken door het minder interessant te maken met hun wilde gokken. Maar dat is deel van het showgehalte. Stel u voor dat vanaf aflevering 1 iedereen geraden wordt, das ook niet tof.
Zo hebben ze zich mispakt denk ik om Laura Tesoro uit te nodigen in seizoen één die na drie noten haar ex-vriend kon herkennen. Dat was nu ook niet onverwacht dat die dat zou kunnen.

Hoe onnozel het format ook is op voorhand, in de praktijk werkt dat gewoon. Bekende namen, een raadspel en mysterie, show-gehalte dat toch wel erbovenuit steekt, bekende en minder bekende liedjes en vooral ook soms heel knappe performances.

Guilty pleasure inderdaad. Het is gewoon leuke televisie. Die jury kan inderdaad soms averechts werken door het minder interessant te maken met hun wilde gokken. Maar dat is deel van het showgehalte. Stel u voor dat vanaf aflevering 1 iedereen geraden wordt, das ook niet tof.
Zo hebben ze zich mispakt denk ik om Laura Tesoro uit te nodigen in seizoen één die na drie noten haar ex-vriend kon herkennen. Dat was nu ook niet onverwacht dat die dat zou kunnen.
Gisteren toch ook eens gezegd tegen mijn collega's dat het me totaal niet boeit en die waren er allemaal net heel wild van. Maar een Jens Dendoncker, Niels Destadsbader, Karen Damen, Andy Peelman, James Cooke en consoorten die allemaal heel wildenthousiast liggen te brullen dat ze het weten ... boh, nee. En dan die vervormde stemmen van die gemaskerde figuren om het "mysterie" te vergroten ... cringe.

Gisteren toch ook eens gezegd tegen mijn collega's dat het me totaal niet boeit en die waren er allemaal net heel wild van. Maar een Jens Dendoncker, Niels Destadsbader, Karen Damen, Andy Peelman, James Cooke en consoorten die allemaal heel wildenthousiast liggen te brullen dat ze het weten ... boh, nee. En dan die vervormde stemmen van die gemaskerde figuren om het "mysterie" te vergroten ... cringe.
Ieder zijn cup of tea dan maar? Al begrijp ik wel de aversie. Ik vind het wel ontspannend, en sowieso kijk ik wel graag muziekprogramma’s. Ik heb een zwak voor covers. Liedjes die al x jaar in mijn geheugen gegrift zijn met tempo en stem, en die dan anders binnenkomen. Hetzelfde met de voice bijvoorbeeld.

Ieder zijn cup of tea dan maar? Al begrijp ik wel de aversie. Ik vind het wel ontspannend, en sowieso kijk ik wel graag muziekprogramma’s. Ik heb een zwak voor covers. Liedjes die al x jaar in mijn geheugen gegrift zijn met tempo en stem, en die dan anders binnenkomen. Hetzelfde met de voice bijvoorbeeld.
Ieder zijn cup of tea, inderdaad. Ik hou me niet bezig met neerkijken op mensen die daar wel van genieten, maar het doet mij helemaal niets. Een zoveelste talentenshow op vrijdagavond. Idool, Voice Kids/Senior/..., X-Factor, The Masked Singer, ... liggen allemaal in hetzelfde straatje. Het businessmodel wérkt duidelijk wel, anders programmeren ze het niet en zou er niemand naar kijken.

En het is voor mij een moment om te kijken naar een pretentieuze arthousefilm op mijn laptop. :tongue:

Het zegt mij ook niet veel. Het programma duurt mij te lang en het interesseert mij niet wat zij denken. Ze steken er ook altijd hints in om u op verkeerd spoor te brengen en waarom zou ge dat doen? Zal misschien wel de optredens checken.

Ieder zijn cup of tea, inderdaad. Ik hou me niet bezig met neerkijken op mensen die daar wel van genieten, maar het doet mij helemaal niets. Een zoveelste talentenshow op vrijdagavond. Idool, Voice Kids/Senior/..., X-Factor, The Masked Singer, ... liggen allemaal in hetzelfde straatje. Het businessmodel wérkt duidelijk wel, anders programmeren ze het niet en zou er niemand naar kijken.

En het is voor mij een moment om te kijken naar een pretentieuze arthousefilm op mijn laptop. :tongue:

Akkoord dat er teveel talentenjachten zijn, maar The Masked Singer hoort imo nu toch niet echt in dat lijstje thuis.
TMS is gewoon een amusementsprogramma pur sang: op vrijdagavond met het hele gezin aan tv zitten, weinig programma's die dat nog klaar krijgen.
Het is hier volgens mij trouwens nog niet vermeld geweest, maar voor de echte "fans" is er dit voorjaar ook een "The Masked Singer In Concert" in het Sportpaleis:

Terug
Bovenaan