The Masked Singer

The Masked Singer

Blijkbaar heeft Julie VdS vanmorgen per ongeluk op Q-Music verklapt wie de finale haalt. Ik heb niet goed gehoord wat ze zei, maar daarop trok Maarten Vc direct de conclusie, en aan haar verbouwereerde reactie te horen zal het wel kloppen en was het kwaad geschied. Ik zei nog tegen mijn dochter dat dit wel in de kranten ging komen, maar op HLN opvallend stil, maar misschien worden ze wel gevraagd om het stil te zwijgen.

Raaf zou blijkbaar de finale halen.

Laatst bewerkt:
Kan je zien wie ze nog denken?

Timmy hadden ze juist, die is toch nooit genoemd?

Maar deze rangschikking maakt ook meteen duidelijk wat de limieten zijn van ONTMASKATRON. “Herman, Marc en Timmy hebben we bijvoorbeeld pas achteraf kunnen toevoegen aan de lijst van verdachten,” verduidelijkt Davio. “Zij werden namelijk door (bijna) niemand verdacht en stonden daardoor niet in de lijst met BV’s. Vanaf het moment dat we ze aan de lijst toevoegen, haalt de AI ze er wel zonder moeite tussenuit. ONTMASKATRON kan dus enkel meespeuren met de mensen thuis. Zij beslissen welke data wij aan de AI voeren.”

Ik vermoed Marthe voor soaperstar, haar mr Proper is die baba yega gast. Maar bon, benieuwd.

Edit: ik ben zo slecht in dit.

Ik zag in het filmpje van Champignon een stukje pols, en dat was een donkerdere getinte huid. Dus waarschijnlijk iemand van Marokkaanse of half-Afrikaanse origine.
Aangezien er nog geen politicus is gepasseerd, en met de tips van de Mariabeeldjes en ave Maria gok ik christendemocraat Sammi Mahdi.

Raaf klonk echt als een man die hoog kan zingen, dus ik ga mee in Loïc Nottet.

Ik zag in het filmpje van Champignon een stukje pols, en dat was een donkerdere getinte huid. Dus waarschijnlijk iemand van Marokkaanse of half-Afrikaanse origine.
Aangezien er nog geen politicus is gepasseerd, en met de tips van de Mariabeeldjes en ave Maria gok ik christendemocraat Sammi Mahdi.

Ik dacht in het begin Kamal te horen bij Champignon, die heeft ook een donkere huid ....
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, dat is voor straks.

Aangezien er nog geen politicus is gaat, en met de tips van de Mariabeeldjes en ave Maria gok ik christendemocraat Sammi Mahdi.

Bij champignon hoort ge na 1 sec duidelijk dat dat de stem is van iemand met een licht gekleurde huidskleur. Snap niet dat niemand dat de afgelopen weken gezegd heeft. Tenzij ik er serieus langs zit:rofl:

Gisteren vond ik dat raaf precies ook weer wat klonk als een vrouw met een donkere huidskleur. (Afrikaanse roots)

Laatst bewerkt:

Ik dacht in het begin Kamal te horen bij Champignon, die heeft ook een donkere huid ....
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, dat is voor straks.
Kamal die zo staat te springen? Geloof ik niet echt in
Bij champignon hoort ge na 1 sec duidelijk dat dat de stem is van iemand met een licht gekleurde huidskleur. Snap niet dat niemand dat de afgelopen weken gezegd heeft. Tenzij ik er serieus langs zit:rofl:

Gisteren vond ik dat raaf precies ook weer wat klonk als een vrouw met een donkere huidskleur. (Afrikaanse roots)
Jawel adhv de tips in 1e filmpje met ridicule gevolgen

Terug
Bovenaan