The Masked Singer

The Masked Singer

Straf wel dat men op basis van een zangstem de huiskleur kan bepalen.
Als ik naar Nina Simone luister hoor ik precies toch geen Belg zingen. Idem met Barry White, Stevie Wonder , Ray Charles, Marvin Gaye etc.

Ik neem aan dat als Niels De Stadsbader een Engelstalig lied zingt, ge toch hoort dat het niet een zanger met Afro-Amerikaanse roots is?

Laatst bewerkt:
Straf wel dat men op basis van een zangstem de huiskleur kan bepalen.
Ja hallo, en nog geen beetje.
Er zijn altijd uitzonderingen maar in regel ja.

En ja Coely, hier al gezegt na de eerste aflevering, en ik geraak niet meer weg van die piste :)

Laatst bewerkt:
Je kan een idee hebben qua huidskleur/afkomst, absoluut, maar 100% zeker? Nooit. Genoeg underground hiphop geluisterd waar ik achteraf verschoot dat de artiest in kwestie de andere huidskleur had dan ik dacht.

We kunnen hier Raaf perfect als voorbeeld nemen trouwens. Waar ik er van overtuigd ben dat het Loic Nottet is, zijn er mensen die overtuigd zijn dat het Coely is. Toch wel twee uitersten, lijkt me.

Blijkbaar heeft Julie VdS vanmorgen per ongeluk op Q-Music verklapt wie de finale haalt. Ik heb niet goed gehoord wat ze zei, maar daarop trok Maarten Vc direct de conclusie, en aan haar verbouwereerde reactie te horen zal het wel kloppen en was het kwaad geschied. Ik zei nog tegen mijn dochter dat dit wel in de kranten ging komen, maar op HLN opvallend stil, maar misschien worden ze wel gevraagd om het stil te zwijgen.

Raaf zou blijkbaar de finale halen.
En ze sprak ook over 'haar' ('en dan heb ik haar gezien') of zoiets, dus geen Loic(?) :unsure:

Blijkbaar heeft Julie VdS vanmorgen per ongeluk op Q-Music verklapt wie de finale haalt. Ik heb niet goed gehoord wat ze zei, maar daarop trok Maarten Vc direct de conclusie, en aan haar verbouwereerde reactie te horen zal het wel kloppen en was het kwaad geschied. Ik zei nog tegen mijn dochter dat dit wel in de kranten ging komen, maar op HLN opvallend stil, maar misschien worden ze wel gevraagd om het stil te zwijgen.

Raaf zou blijkbaar de finale halen.
Da’s toch voorspelbaar? Heel die show wordt gestuurd zoals zij willen. Skiwi ging da nooit winnen bv

Amai, net eens herbekeken. Het level aan autotune is toch echt niet te harden dit seizoen. Zelfs met pak af herken ik de stem van soaperstar niet in dat gezang. :shutup:

Gisteren eerste 5 in sneltempo bekeken.

Onze gokjes

Raaf = Loic Nottet
Leeuw = Adil El Arbi
Foxy lady = Danira Boukhriss Terkessidis
Champignon = Jan Jaap Vanderwal
Mummy = Barbara Sarafian
Minotaurus = Jerôme

Enkel van raaf zijn we zeker :LOL:

Laatst bewerkt:
Irritant overigens hoe hij bij 1 camera heel duidelijk naar boven keek voor zijn autocue.

Elke aflevering opnieuw erger ik me hieraan. Ligt dat nu omdat ik dicht bij mijn TV zit, of is er echt wel een probleem ? Is altijd bij dezelfde camera, en lijkt dan altijd of hij naar onze games-collectie achter ons kijkt ipv naar ons zelf :p.

Mijn gokken voor't moment:
- Champignon: Sander Gillis
- Leeuw: Maksim Stonajac
- Mummie: Barbara Sarafian
- Raaf: Loïc Nottet, ik was er vrij zeker van, maar begin na de laatste aflevering te twijfelen of het toch niet een vrouw is
- Foxy Lady: Danira
- Hippo: Johannes Genard (zanger School is Cool)
- Kosmos: Siska Schoeters
- Tovenaar: Duncan Laurence
- Minotaurus: Jan Van Looveren

Terug
Bovenaan