The Masked Singer

The Masked Singer

Karen: ‘dat is zeker Aaron. Want wij acteren samen in Familie’. 2 sec later Jens: ‘maar waarom dan al die films?’

Iedereen: ‘geen idee’

Je hoeft duidelijk geen acteur te zijn om mee te doen in familie 🙃

Laatst bewerkt:
Toch blij dat ik dit seizoen niet kijk en gewoon op hln naar de ontmaskering kijk. :D

Langdradig gedoe en blijkbaar moeten ze al B BV's beginne optrommelen ook.

Wat 'n toeval zeg, op't einde van het vtm nieuws een klein reportageke over Coely.
tbh denk ik dat het grote publiek nog zoiets zal hebben van: wie is dat?

Zij heeft ook net een nieuwe cd uit. Zou dus zeker goede promotie zijn.
Raaf steekt er in elk geval met kop en schouder bovenuit.

Ik dacht dat er op het einde nog tips gingen komen over de beroepen van de masked singers.
Heb ik ergens iets gemist? Want ik heb die tips niet gezien ...
???

Als tovenaar echt Aaron Blommaert is, dan word het tijd dat hij zijn collega's van dat groepje Bobby dumpt en solo gaat zingen, want dat is toch echt wel heel goed gezongen.

???

Als tovenaar echt Aaron Blommaert is, dan word het tijd dat hij zijn collega's van dat groepje Bobby dumpt en solo gaat zingen, want dat is toch echt wel heel goed gezongen.
Er wordt enorm veel bewerking/correcties op dat geluid gedaan waardoor zelfs Herman Verbruggen en Marc Coucke goed lijken te zingen 😉

Er wordt enorm veel bewerking/correcties op dat geluid gedaan waardoor zelfs Herman Verbruggen en Marc Coucke goed lijken te zingen 😉
De postproductie-man die Herman Verbruggen kan doen klinken als Tovenaar zit bij de VTM zijn talent te verspelen.

Er zit inderdaad veel correctie op, maar we moeten niet overdrijven ook. Tovenaar, Raaf, Hippo en Leeuw kunnen heel goed zingen.

Op de radio heeft Jens ook al vaak 'ze' gezegd als het over raaf ging.
Daar hecht ik op zich weinig waarde aan, ge kunt de presentator van uw programma makkelijk laten naar iemand verwijzen met een ander geslacht. Moest hij meteen "hij" gezegd hebben, dan wist iedereen ook van minuut 1 dat het enkel Loïc Nottet kon geweest zijn, dus in geen enkel geval gingen ze dat riskeren.

Maar goed, 't is dus overduidelijk een vrouw nu.

Na deze aflevering ben ik beginnen denken dat Gotye (you didn't have to cuuut me ooooofff) in Hippo zou zitten.

Hoor ik nu dingen of is dat voor jullie ook een mogelijkheid?

Bart Cannaerts die in achter de schermen vertelde dat er een grote naam zit die hij nog nergens gelezen heeft, blijft me toch achtervolgen 😬

Ook al heb ik geen goeie track record qua raden, laat ons er even vanuit gaan dat Maksim Stojanac en Aaron Blommaert in twee van die pakken zitten. Voor het show gehalte snap ik dat daar wat post-production effecten en backings zijn opgezet. Maar dat zijn beide toch kerels die mogen zeggen van zichzelf dat ze kunnen zingen. Die hebben die toeters en bellen niet nodig.

Akkoord. Het kan uw smaak niet zijn. Maar zingen kunnen die mannen echt wel zonder effecten.

Laatst bewerkt:
Ook al heb ik geen goeie track record qua raden, laat ons er even vanuit gaan dat Maksim Stojanac en Aaron Blommaert in twee van die pakken zitten. Voor het show gehalte snap ik dat daar wat post-production effecten en backings zijn opgezet. Maar dat zijn beide toch kerels die mogen zeggen van zichzelf dat ze kunnen zingen. Die hebben die toeters niet bellen.

Akkoord. Het kan uw smaak niet zijn. Maar zingen kunnen die mannen echt wel zonder effecten.
Dat ontken ik zeker niet, 't is gewoon door al die post-production effects dat dit programma niet echt een goede graadmeter is om te bepalen of iemand kan zingen of niet

Ik moet alleszins toegeven dat ik na het filmpje van de mannelijke partner die steevast verwees naar "ze" ik het ook moeilijker en moeilijker vind om vast te houden aan mijn piste dat het Loïc Nottet is :unsure:
Bij het op het podium roepen, had Jens het ook over 'ze' bij Hippo, terwijl dat toch overduidelijk een man is.

Terug
Bovenaan