The Masked Singer

The Masked Singer

Volgens Scheire z'n AI kan Raaf Loïc Nottet zijn. Wel niet 100% match.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dat vooral is om de kijker zand in de ogen te strooien, en het juist daarom bijna zeker níet Nottet is. Hij legt het uit in een filmpje op HLN (al weet ik niet zeker of HLN het dan niet van ergens anders opgepikt heeft) en het is wel duidelijk met zijn passages o.a. op Q-Music, maar ook deze Masked Singer AI uitdaging, hij ook betaald wordt door DPG Media.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dat vooral is om de kijker zand in de ogen te strooien, en het juist daarom bijna zeker níet Nottet is. Hij legt het uit in een filmpje op HLN (al weet ik niet zeker of HLN het dan niet van ergens anders opgepikt heeft) en het is wel duidelijk met zijn passages o.a. op Q-Music, maar ook deze Masked Singer AI uitdaging, hij ook betaald wordt door DPG Media.
En het is ook gewoon niet 100%, bij Minotaurus stond Jelle Cleymans op 1:

FsyV102WAAENX8Y

Van Antwerpen (die handjes-koek)
Ze heeft ook een nieuwe plaat uit sinds deze week ("I'm back!")

Ik wil maar zeggen: dat die lompe jury die nu nog nooit zelfs maar vermeld heeft....

Mocht het effectief Coely snap ik er geen bal van waarom ze in het allereerste filmpje twee hints van Loic Nottet steken... Dat is toch compleet onlogisch op een moment dat er nog geen verdachten kunnen zijn? En je gaat me toch niet vertellen dat de makers verwachten dat men aan Loic denkt terwijl Coely in dat pak zit?

Champignon dat de battle wint hou toch op zeg :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Dit kan toch niet meer? Letterlijk beste vs slechtste zang van wat er nog over is...

Laatst bewerkt:
Maar er steken toch ook constant tips naar anderen in ook?
En allezja, gewoon véél die naar Coely wijzen.
Dat koninklijke ook: ze noemen haar ook "Queen C", en een paar jaar geleden noemde Stubru haar "koningin van de festivals" (want ze stond in Belgie zowat op allemaal behalve Graspop)

Etc etc

Maar er steken toch ook constant tips naar anderen in ook?
En allezja, gewoon véél die naar Coely wijzen.
Dat koninklijke ook: ze noemen haar ook "Queen C", en een paar jaar geleden noemde Stubru haar "koningin van de festivals" (want ze stond in Belgie zowat op allemaal behalve Graspop)

Etc etc
Natuurlijk, maar meestal naar soortgelijke types en vaak ook naarmate het programma vordert als er al meerdere verdachten zijn om de kijker op verschillende pistes te houden.

Hoe je in het allereerste filmpje tips gaat steken in de richting van Loic, terwijl het Coely is, daar begrijp ik niks van. Dat zijn haast twee tegenpolen...

Trouwens die Andy Peelman volgend seizoen niet meer laten komen aub, wat een aanfluiting die vent.

Natuurlijk, maar meestal naar soortgelijke types en vaak ook naarmate het programma vordert als er al meerdere verdachten zijn om de kijker op verschillende pistes te houden.
goh, ik vind bvb Veronique de Cock niet bepaald hetzelfde type als Barbara Sarafian. k, het zijn 2 vrouwen. daar stopt het zowat.
Trouwens die Andy Peelman volgend seizoen niet meer laten komen aub, wat een aanfluiting die vent.
absoluut.

Leuke cover van Miss You, maar wel respect voor Makiese want zijn highs komen niet voor in deze cover (denk dat die dan te herkenbaar uit de bocht zou vliegen).

Ik wist Van Looveren op voorhand. En dan valt het des te meer op dat de tips soms zeer gericht misleidend zijn om verwarring te zaaien. Wat maar normaal is zeker? Zou maar stom zijn als we het na 2 weken al allemaal wisten.

En die dwaze Damen die maar moet herhalen dat ze het allemaal weet.

Zet gewoon Canaerts en De Beule iedere week in die jury, echt grappige mensen ipv die onnozele Peelman, en het wordt een pak plezanter.

Jens ook een verademing tov Nielske.

Volgens mij zijn die contractueel verplicht om te zeggen dat het ongelooflijk warm is in die pakken

Maar goed: die Stojanatz heb ik dus nooit van gehoord

Terug
Bovenaan