The Masked Singer

The Masked Singer

@Pinkman was er nochtans stellig van overtuigd dat het Loïc Nottet was, ook na enkele afleveringen. :unsure:
Maar intussen zal hij ook wel bijgedraaid zijn, want dat is inderdaad zeer duidelijk Coely.

Die ontmaskering van Hippo vorige week was echt geweldig, nu is voor mij de grootste vraag vooral nog wie er gaat winnen (Coely of Aaron). Niet zozeer meer wie in de pakken zit, Champi zal wel Miguel Wiels zijn.

Edit: ik lees hier nu net wie Het Nieuwsblad verdenkt, Sander Gillis lijkt me dan inderdaad nog een betere keus voor Champignon. Ik ga dus voor Coely, Aaron en Sander. :smile:
Neen toch niet.

Ik hoorde vanaf de eerste noot het stemgeluid van Loïc in Raaf en dat hoor ik nog steeds bij momenten, dus ik zie geen reden om te switchen. Al ben ik me zeker bewust van het feit dat het wel eens iemand anders zou kunnen zijn, Coely dus. Al ken ik die persoonlijk niet zo goed qua zang, dus ja.

Als ik trouwens Facebook/YouTube check zijn er ook nog gewoon twee duidelijke groepen die wat gelijk verdeeld zijn: de ene is er van overtuigd dat het Coely is, terwijl de andere overtuigd is van Loïc, dus ik blijf ook gewoon bij die laatste.

Ik blijf er ook bij dat het gewoon zeer vreemd is om in die eerste aflevering zoveel tips van Loïc te steken als het uiteindelijk Coely blijkt te zijn. Tenzij die filmpjes pas worden gemaakt nadat er wat verdachten bekend zijn. Dan zou ik het zeker snappen, maar anders niet.

maar allez :lol:

er zaten bij Mummy meerdere duidelijke tips naar Barbara Sarafian. 't was Veronique de Kock.
er zaten bij Soaperstar meerdere duidelijke tips naar Eline de Munck. 't was Kat Kerkhofs.
er zaten bij Raaf in de eerste aflevering (van de 8) tips naar Loïc Nottet, dus 't is raar dat het iemand anders zou zijn.

:unsure:

Ik denk dat het Aaron, Coely en Miguel gaan zijn maar we zien het spoedig. Ik hoop enkel dat Champignon niet wint maar met die gestuurde stemmingen kan die het toch nog worden helaas.

maar allez :laugh:

er zaten bij Mummy meerdere duidelijke tips naar Barbara Sarafian. 't was Veronique de Kock.
er zaten bij Soaperstar meerdere duidelijke tips naar Eline de Munck. 't was Kat Kerkhofs.
er zaten bij Raaf in de eerste aflevering (van de 8) tips naar Loïc Nottet, dus 't is raar dat het iemand anders zou zijn.

:unsure:
Lees even mijn post opnieuw alsjeblieft, want dat heb ik nergens gezegd. :smile:

Ik denk dat Champignon zijn aaibaarheidsfactor goed benut:

J8JYc2R.png

Loic Notet, blijf het grappig vinden. :D

Enige reden om niet te horen dat het Coely is, is dat je Coely nog nooit hebt horen zingen.

Snap dat dat in het begin mss wat verwarrend was, maar ondertussen toch wel ooooverduidelijk een vrouwenstem.

Maar die Karen Damen, zou die niet gewoon ergens gehoord hebben wie meedoet, en dan maar in de tips gaat zoeken alsof ze het allemaal zelf heeft ontdekt?

Bizar dat ze net voor de ontmaskering met de wss juiste naam afkomt.

Na het horen van Chandelier (zowat Loïcs bekendste cover) moet ik toch uiteindelijk mijn mening herzien. Het is hem niet. Zijn versie is toch een heel anders en ook gewoon beter. Tenzij ze weer serieus hebben liggen foefelen met de stemklanken. :tongue:

Terug
Bovenaan