Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is er dan vanuit gaande dat wij de groep gaan winnen? Ik zeg niet dat we daar de kwaliteiten niet voor hebben he, maar wij kunnen ook die misstap maken, of zo'n match hebben waar de bal er niet in wil zoals tegen Kroatië vorig WK. Maar misschien schat ik Egypte gewoon te hoog in, dat kan natuurlijk ook.Wij komen tegen een beste derde uit de volgende groepen: A/E/H/I/J. En daar zitten zowel de groep van Argentinië (met Algerije en Oostenrijk), Frankrijk (met Noorwegen en Senegal), Duitsland (met Ivoorkust en Ecuador) bij. En uit groep H verwacht ik gewoon dat de beste derde niet doorgaat als Spanje en Uruguay die twee wedstrijden wint en met een vrij goed doelpuntensaldo tegen Kaapverdië en Saudi Arabië. Dus dan moet je al hopen op Groep A of een Spanje die het laat afweten (dat voor meerdere redenen goed zou zijn).
Het probleem met Iran is dat hun verdediging ook ouder wordt, hun piek was in 2018 (net zoals wij en Egypte trouwens). Ik zag dat er een verdediger van 37 jaar gewoon in de basis staat. Nog altijd geen idee of Taremi zelfs mag spelen gezien hij lid is van Iraanse revolutionaire garde en dat toch hun grootste sterspeler is. Er zitten zeker onderschatte spelers bij Iran maar die zijn eerder in de aanval. Ik denk dat de verdediging juist hun zwakke punt is maar iedereen kan wel vanuit de organisatie spelen, dat is ook iets dat je tactisch het makkelijkst kan bijsturen als coach denk ik.Ik zie ons wel moeite hebben met Iran eerlijk gezegd. Een erg sterk blok en daar hebben we het toch altijd moeilijk tegen.