The Road to the World Cup 2026

Ik volg het voetbal al een tijd wat minder, maar voor een groot toernooi zet ik me er graag nog eens voor. De speeluren lijken voor het tijdverschil nog dik oké. Toch altijd één of twee matchen die op een heel handig uur staan. 17u40, 20u20 en 23u50 zie ik oa. Proberen zoveel mogelijk te kijken. Curaçao, Kaapverdië, ... geweldig.

Supporteren voor België, kijken wat Messi nog uit zijn linkerslof tovert, en hopen dat Brazilië wat technisch vernuft laat zien.

Ik doe enorm graag pronostieken van de grote toernooien dan leef ik ook bij de minder aantrekkelijke affiches toch mee om het juist te hebben 😁 nu is de vraag kennen jullie nog andere websites behalve de voetbalpool van beyondgaming zelf en de traditionele grote als HLN en Sporza met pronostieken??

Als abonnee van HLN ga ik ook het fantasy spel gouden WK spelen, ivm dat spel zoek ik nog goede websites met teamnieuws van de landen en mogelijke opstellingen en dergelijke?
Tactisch gezien moet ik bij dit spel spelers opstellen die zo goed als zekerheden zijn in de basis aangezien ze bij winst enkel hun 3 punten scoren als ze minstens 60 minuten gespeeld hebben.

Laatst bewerkt:
Ik doe enorm graag pronostieken van de grote toernooien dan leef ik ook bij de minder aantrekkelijke affiches toch mee om het juist te hebben 😁 nu is de vraag kennen jullie nog andere websites behalve de voetbalpool van beyondgaming zelf en de traditionele grote als HLN en Sporza met pronostieken??

Als abonnee van HLN ga ik ook het fantasy spel gouden WK spelen, ivm dat spel zoek ik nog goede websites met teamnieuws van de landen en mogelijke opstellingen en dergelijke?
Tactisch gezien moet ik bij dit spel spelers opstellen die zo goed als zekerheden zijn in de basis aangezien ze bij winst enkel hun 3 punten scoren als ze minstens 60 minuten gespeeld hebben.
En ge kunt maar zéér beperkt transfereren, dus ge moet al bijna alleen maar spelers nemen van landen die het tot de laatste 8 of 4 zullen schoppen. Toch moeilijk en vooral op geluk gebaseerd.

Het heeft zijn tijd nodig gehad maar ik kijk naar dit WK nog eens echt uit zoals vroeger, eerste WK dat ik echt actief heb meegemaakt is Frankrijk '98.

TL;DR ik heb er zin in en de Belgen worden wereldkampioen!

Terug
Bovenaan