M Marsu Well-known member Vandaag om 11:46 #701 Archaos zei: Aan podcasts toch ook geen gebrek, amai... - Zowat elke krant heeft zijn eigenlijk podcast (HLN, Nieuwsblad, ...) - Sporza Daily - 'Ongefilterd' dat ook verder gaat - Mid-mid - Koolcast - ... Klik om te vergroten... En geen enkele interessante.
Archaos zei: Aan podcasts toch ook geen gebrek, amai... - Zowat elke krant heeft zijn eigenlijk podcast (HLN, Nieuwsblad, ...) - Sporza Daily - 'Ongefilterd' dat ook verder gaat - Mid-mid - Koolcast - ... Klik om te vergroten... En geen enkele interessante.
Soler Active member Vandaag om 12:36 #702 Marsu zei: En geen enkele interessante. Klik om te vergroten... Wat me opvalt is dat er zeer weinig tactische analyses zijn van de matchen. Zeer jammer.
Marsu zei: En geen enkele interessante. Klik om te vergroten... Wat me opvalt is dat er zeer weinig tactische analyses zijn van de matchen. Zeer jammer.
E Evert Well-known member Vandaag om 13:25 #703 Ik kan ongefilterd wel smaken want daar gaan ze wel dieper in op de ‘gebreken’. Laatste aflevering met Nilis in plaats van Deschacht is heel goed.
Ik kan ongefilterd wel smaken want daar gaan ze wel dieper in op de ‘gebreken’. Laatste aflevering met Nilis in plaats van Deschacht is heel goed.