Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We verliezen gewoon tegen Nieuw-Zeeland. En we zijn uitgeschakeld.Ik begin ergens nog wel te hopen op plek 2.
Plek 1 wordt sowieso nog moeilijk (al ben ik er echt niet van overtuigd dat Egypte zomaar gaat winnen van Iran).
Want plek 1... voor hetzelfde geld krijg je daar dan Senegal of Uruguay. En misschien stopt het daar dan al. Daarna kom je tegen de VS die het voordeel van het publiek (en de scheidsrechter) hebben. Eruit geknikkerd worden door de VS lijkt ook zo roemloos. In de kwartfinale zal het sowieso wel stoppen tegen Spanje.
Ok, ze mogen dan op locatie blijven én hebben meer rust...
Maar plek 2 zie ik meer en meer zitten eigenlijk. Australië en Paraguay zijn beiden zeker haalbaar. Dan volgt er de match tegen Argentinië. Je bent dan sowieso de underdog, niks te verliezen en wie weet... zijn de RD wel verantwoordelijk voor de laatste internationale match van Messi... indien niet, is het ook geen schande om van de uittredende wereldkampioen te verliezen.
Snik heet te warm om iets te doen ideaal weer om in de zetel te kruipen en voetbal te kijken. 1e wedstrijden pas om 22u![]()

We kunnen alleen maar trots zijn dat wij daar niet aan bijdragen!
Afrika wel met een goede beurt. 7/10 teams door, en daar kunnen nog Algerije en DR Congo bijkomen, en dan wordt dat 9/10. Enkel Tunesië geëlimineerd
In Europa 11/16 door, daar komen wellicht Kroatië en mogelijk Oostenrijk bij. (13/16 dan?) Schotland heeft nog een waterkansje. Turkije en Tsjechië geëlimineerd.
In Noord-Amerika 3/6, enkel de 3 hosts
In Zuid-Amerika 5/6 door met Uruguay dat faalt
Oceanië is nu 0/1
En Azië is nog maar 2/9 door, met Japan en Australië. Dat kan nog 4/9 worden met Iran en Zuid-Korea - meteen ook de vier sterkste Aziatische teams op papier dus de uitslagen hier liegen niet.
Dat kan je over 4/5e van de deelnemende ploegen op het WK zeggen.Laten we dat resultaat van Afrika aub niet over romantiseren. De prestaties van Zuid Afrika, Kaapverdie, Senegal, Congo, Algerije en Ghana waren tot dusver echt niet om over naar huis te schrijven. Vooral heel veel bussen parkeren en geluk dat andere ploegen het laten afweten. Er zijn maar weinig Afrikaanse ploegen die het op basis van hun eigen sterkte hebben afgedwongen.