The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

The witcher 3 uitgespeeld. Was mn 2 de playthrough, 1ste na release en nu weet ik weer waarom dit mn favo game aller tijden is. Enorm van genoten weeral en voor een game die 10+ jaar oud is ziet die er toch nog steeds prachtig uit. Ik heb de ps5 versie op de pro gespeeld.

60 uur op de teller en nu beginnen aan Hearts of stone en Blood en Wine. Shame on me, maar ik denk zelf dat ik Blood en Wine nooit heb uitgespeeld en word vaak genoemd als 1 van de betere dlcs. Dus ik ben eens benieuwd.

Online gaan er nu ook al even geruchten rond dat er nog een nieuwe dlc zou verschijnen voor the witcher 3, die zou alvast een insta buy worden!

Nieuwe expansion Songs of the Past aangekondigd. 2027.

Medallion's humming... that can only mean one thing! It's time to announce The Witcher 3: Wild Hunt - Songs of the Past! This brand new expansion for The Witcher 3: Wild Hunt will take you to the Path with Geralt of Rivia once more. It's being co-developed with @Fools_Theory and is coming to PC, Xbox Series X|S, and PlayStation 5 in 2027. Stay tuned for more information in late summer.

Heel benieuwd naar deze. De DLC voor Witcher 3 is echt bij de beste ooit gereleased imo.
De DLC? Er waren er al 2 en dit is de 3e :P
Beide waren pareltjes al vond ik Blood & Wine toch iets beter dan Hearts of Stone. Dus ik kijk ook wel uit naar deze.

Komt voor mij wel wat te laat.
Mijn finished savegame heb ik helaas niet meer, en ik ga niet helemaal opnieuw beginnen om deze nog eens uit te spelen in een paar honderd uur lol.

Komt voor mij wel wat te laat.
Mijn finished savegame heb ik helaas niet meer, en ik ga niet helemaal opnieuw beginnen om deze nog eens uit te spelen in een paar honderd uur lol.
Bij beide expansions kon je kiezen om te beginnen met een default Geralt. Zal hier wel niet anders zijn.

Ik heb hetzelfde gevoel hierbij. Grote fan, mijn nr1 game allertijden, maar om nu terug in de vibe te geraken van dit spel van 10 jaar geleden, dat voel ik precies niet. This ship has sailed tenzij dit onwaarschijnlijke reviews krijgt natuurlijk.
Ik veronderstel dat dit vooral de brug zal vormen naar Ciri en de story van the Witcher 4.
Ik ga toch wachten op de 4 denk ik:)

Dan toch nog de DLC. Al lang geruchten over maar er kwam niets van. Nu dus eindelijk het goede nieuws.
Zeer benieuwd naar deze

Denk dat ze zelfs saves online bijhouden?
Ik heb het op launch op PC gespeeld en dan denk ongeveer jaar geleden op Xbox gekocht voor paar euro.
En kon toen mijn save van PC downloaden op de console in elk geval.
Heb het jaren terug op Playstation of Xbox uitgespeeld, weet het zelfs al niet meer.

Ben sinds een paar jaar terug een volledige PC gamer, geen idee of die saves op PC te recupereren zijn vanop console.
Maar wel de moeite dat ik het eens nakijk.

Enkele maanden terug met mn replay begonnen, moet enkel blood en wine terug afwerken. Dus zal zowiezo tegen de release van deze dlc komen. Hier kijk ik toch wel enorm naar uit!

Nog nooit gespeeld, één v/d spellen die ik eigenlijk graag eens wil spellen omdat het een "shame on me dat ik dit nooit gespeeld heb" tier game is. Alhoewel dat ik eens de eerste 2-3 uur gespeeld heb, story kon me niet echt overtuigen verder te spelen maar gameplay zag er wel goed uit op basis van die eerste indruk.

Ik denk dat ik maar beter dan maar wacht tot volgend jaar om eraan te beginnen (ook gezien de backlog zodanig groot is dat ik niet aan alles ga toekomen, en dan is het denk ik verstandiger om deze weer uit te stellen...)

Heb het jaren terug op Playstation of Xbox uitgespeeld, weet het zelfs al niet meer.

Ben sinds een paar jaar terug een volledige PC gamer, geen idee of die saves op PC te recupereren zijn vanop console.
Maar wel de moeite dat ik het eens nakijk.
Lijkt me ook de moeite om eens te bekijken.
Als ik eens even op hun site kijk:

Heb dit ooit zeer graag gespeeld. Ik herinner me dat ik voor een potion build had gekozen omdat ik dat vrij uniek vond. Hoewel dat het meeste gedoe was, was dat wel écht zeer graaf. Een van vergif groen stomende Geralt die als een tank door de vijanden heen ging. Skellige clearen was ook wel een klus. Heb het altijd eens willen herspelen met een magic build of gewoon puur combat. Voorlopig nog iets teveel andere dingen te spelen/herspelen. Misschien ooit weleens een keer.

Deze staat echt wel op zichzelf precies. Mja, wie weet kom ik er weleens aan toe. Games van 60+ uur zijn altijd een serieuze tijdsinvestering met vaak veel herhaling, iets kort mag ook nog weleens. Blood and Wine zetten ze blijkbaar op 43 uur en dit zou gelijkaardig zijn. Dat is toch nog steeds een serieuze game op zichzelf dan.

Terug
Bovenaan