The Witcher 4

The Witcher IV

Het feit dat ze de trailer afspelen op een RTX5090... Vrees toch voor ps5/Xbox performance. (Zoals in het begin bij the witcher 3)
Maar tegen dat het uitkomt zal de ps6 er wel zijn zeker...

Laatst bewerkt:
Witcher-vibes wel 100% aanwezig.
Benieuwd of dit een teaser is om wat reactie uit te lokken en dat Ciri eerder een mentor-rol speelt en het met een nieuwe, misschien custom, witcher te doen is.
Of zullen ze toch in het rijtje passen met de female leads zoals de meerderheid in de komende releases.
Edit: ze hebben er al bij gezegd dat het effectief met Ciri te doen is:)

Laatst bewerkt:
Witcher-vibes wel 100% aanwezig.
Benieuwd of dit een teaser is om wat reactie uit te lokken en dat Ciri eerder een mentor-rol speelt en het met een nieuwe, misschien custom, witcher te doen is.
Of zullen ze toch in het rijtje passen met de female leads zoals de meerderheid in de komende releases.
Edit: ze hebben er al bij gezegd dat het effectief met Ciri te doen is:)
Dat was toch al heel lang geweten door de voice actor van Geralt.

Heerlijke trailer. Misschien dat ik tegen dan The Witcher III eindelijk eens uitgespeeld krijg. Heb 120 uur op de teller, maar nog nooit verder geraakt dan ongeveer een derde in het verhaal

Super leuk toch? The Witcher universum heeft zoveel boeiende vrouwen. Na drie games werd het wel eens tijd dat de protagonist ook eens een vrouw is 😊.

Ik speel zonder problemen games met mannelijke protagonisten, maar als vrouw vind ik het tof als er games uitkomen met vrouwelijke hoofdpersonages. Zekers als ze dan ook eens niet specifiek voor mannen zijn ontworpen.

Zolang het personage inhoudelijk interessant is, boeit het mij nu eens echt helemaal niets of ze man of vrouw zijn. Ik vind dat zo'n bizar iets om mee bezig te zijn.

Ik ben benieuwd hoe ze dit allemaal gaan integreren in het verhaal.
- Ciri zou dan de eerste vrouw zijn die Trial of the Grasses voltooid, wat opzich wel kan natuurlijk.
- Ciri is toch verschrikkelijk overpowered? Gaan ze al haar skills strippen aan het begin van de game?

- Ciri is toch verschrikkelijk overpowered? Gaan ze al haar skills strippen aan het begin van de game?
Valt wel gemakkelijk te verklaren dat ze veel van haar kracht verloren is na haar confrontatie met de White Frost in The Witcher 3.

Zolang het personage inhoudelijk interessant is, boeit het mij nu eens echt helemaal niets of ze man of vrouw zijn. Ik vind dat zo'n bizar iets om mee bezig te zijn.
Aangezien er al hopen representatie is voor (witte) mannen in gaming en entertainment (eigenlijk heel onze samenleving) algemeen kan ik jouw mening daarover wel begrijpen.

Voor mensen die veel minder representatie van zichzelf zien, is het toch heel normaal dat er enthousiast gereageerd wordt en is dat toch ook absoluut niet bizar?

Ik hoop eigenlijk stiekem wel dat Ciri ook de mogelijkheid heeft om romance aan te gaan met meerdere partners zoals Geralt dit kon in Wild Hunt.

- Ciri zou dan de eerste vrouw zijn die Trial of the Grasses voltooid, wat opzich wel kan natuurlijk.

Er zal waarschijnlijk zoiezo wat veranderd worden aan het einde van Wild Hunt. Ciri kon namelijk eindigen als Queen.

't Is wel goed dat ze een full-blown witcher is en niet de overpowerde mage van uit den 3. Daar vond ik de tussenstukken als Ciri niet zo fijn om te spelen.
Al lijkt ze wel nog wat magic ook te hebben uit de trailer dus ik neem ook aan dat ze haar powers zal kwijt zijn (door white frost of door de trial om witcher te worden) en gaandeweg wat zal terugkrijgen tijdens het levellen.

Aangezien er al hopen representatie is voor (witte) mannen in gaming en entertainment (eigenlijk heel onze samenleving) algemeen kan ik jouw mening daarover wel begrijpen.

Voor mensen die veel minder representatie van zichzelf zien, is het toch heel normaal dat er enthousiast gereageerd wordt en is dat toch ook absoluut niet bizar?

Ik hoop eigenlijk stiekem wel dat Ciri ook de mogelijkheid heeft om romance aan te gaan met meerdere partners zoals Geralt dit kon in Wild Hunt.
Daar heb ik zeker wel begrip voor. Ik heb het eerder over zij die klagen.

Heel dat woke vs anti-woke gedoe mag toch eens stoppen.
Belangrijkste is dat het een interessant personage is en er niks geforceerd wordt om een vrouwelijk doelpubliek te gaan plezieren. Dat het m.a.w. nog altijd zoals The Witcher speelt en dezelfde sfeer heeft.

In The Witcher 3 had je ook stukken dat je als Ciri speelde dus het is geen onlogische zet.

Ciri is toch geen witcher? Toch niet zoals Geralt en de rest. Nooit die mutaties doorstaan. Kijk er wel terug naar uit. Witcher 3 2 keer uitgespeeld en de 2de 3 keer. De eerste is ook goed maar niet zo goed verouderd door die combat.

Terug
Bovenaan