The Witcher 4

The Witcher IV

Ciri is toch geen witcher? Toch niet zoals Geralt en de rest. Nooit die mutaties doorstaan. Kijk er wel terug naar uit. Witcher 3 2 keer uitgespeeld en de 2de 3 keer. De eerste is ook goed maar niet zo goed verouderd door die combat.
Was dat niet één van de mogelijke endings dat zij een Witcher werd?

Ciri is toch geen witcher? Toch niet zoals Geralt en de rest. Nooit die mutaties doorstaan. Kijk er wel terug naar uit. Witcher 3 2 keer uitgespeeld en de 2de 3 keer. De eerste is ook goed maar niet zo goed verouderd door die combat.
Het is wel duidelijk uit de trailer dat ze dat wél is. De manier waarop zal ons nog duidelijk gemaakt worden maar ze drinkt potions, muteert, doet signs, ... Ik weet niet goed hoe ik erover moet denken dat heel de witcher lore, die errond draait dat enkel mannen dit kunnen worden, de vuilbak ingaat, maar ze zullen wel iets fijns bedacht hebben zeker...

Was dat niet één van de mogelijke endings dat zij een Witcher werd?

Ik dacht dat ze gewoon mee ging jagen op monsters met Geralt maar geen extra mutaties heeft ondergaan. Het was Triss Merigold die niet wou dat ze de trails of grasses onderging omdat ze nog te jong was.

Het is wel duidelijk uit de trailer dat ze dat wél is. De manier waarop zal ons nog duidelijk gemaakt worden maar ze drinkt potions, muteert, doet signs, ... Ik weet niet goed hoe ik erover moet denken dat heel de witcher lore, die errond draait dat enkel mannen dit kunnen worden, de vuilbak ingaat, maar ze zullen wel iets fijns bedacht hebben
Idd maar ik zal er me ook niet druk in maken dat het nu opeens wel kan. Het is nog altijd een spelleke 🙂

Ik weet niet goed hoe ik erover moet denken dat heel de witcher lore, die errond draait dat enkel mannen dit kunnen worden, de vuilbak ingaat, maar ze zullen wel iets fijns bedacht hebben zeker...

Ja, want tot hiertoe hebben de games de lore perfect gevolgd.

Ik denk dat de lore vaag genoeg is om genoeg ruimte te laten voor een creatieve oplossing. Bovendien is Ciri speciaal door haar Elderblood. Misschien kan ze daardoor wel de trail of grasses overleven 🤷‍♀️

Ja, want tot hiertoe hebben de games de lore perfect gevolgd.

Ik denk dat de lore vaag genoeg is om genoeg ruimte te laten voor een creatieve oplossing. Bovendien is Ciri speciaal door haar Elderblood. Misschien kan ze daardoor wel de trail of grasses overleven 🤷‍♀️
De games spelen zich af na de boeken (en de serie die op de boeken gebaseerd is).

De games spelen zich af na de boeken (en de serie die op de boeken gebaseerd is).
Ja dat weet ik maar dat wil niet zeggen dat de games geen dingen uit de boeken hebben veranderd. Ik heb daar geen problemen mee. Voor mij mogen ze zoveel veranderden als ze willen 😊 zolang het spel maar leuk is.

Het feit dat ze de trailer afspelen op een RTX5090... Vrees toch voor ps5/Xbox performance. (Zoals in het begin bij the witcher 3)
Maar tegen dat het uitkomt zal de ps6 er wel zijn zeker...
Pure marketing hé, het is een pre-rendered trailer. Dit kan je in principe op een GTX 1070 renderen, alleen zal het dan een pak langer duren vooraleer die trailer klaar is.

Witcher 2 aangekondigd in 2009, released in 2011
Witcher 3 aangekondigd op E3 2013, released in 2015.
Cyberpunk aangekondigd in 2012/2013 en released in 2020

Dus ik denk dat de kans inderdaad niet onbestaande is dat de PS6 tegen dan misschien uit is 😛

Er is net een demo geweest die blijkbaar met 60fps draait op een PS5 base. First see it to believe it.

Damn, ziet er mooi uit. Maar ze zeggen op een standaard ps5, 60 fps met RT. Dit filmpje is wel geen 60 fps. Dit is toch 30, ofwel bedriegen mijn ogen mij. Swat, ziet er wel heel mooi uit!

Damn, ziet er mooi uit. Maar ze zeggen op een standaard ps5, 60 fps met RT. Dit filmpje is wel geen 60 fps. Dit is toch 30, ofwel bedriegen mijn ogen mij. Swat, ziet er wel heel mooi uit!

Als ik het hier bekijk dan is het ook aan 30 FPS, maar als je naar Youtube doorgaat en de instelling op max zet, dan is het wel aan 60 FPS.
Je kan dat altijd checken bij youtube door rechtermuisklik op een video en dan 'instelling voor nerds' te raadplegen.

Wat er dan achter de @ staat is de framerate waaraan het momenteel afspeelt.

Naamloos.png

Terug
Bovenaan