The Witcher 4

The Witcher IV

Dit is een Tech demo die aan 60 fps draait. De game zal nog wel iets heel anders zijn. Het is CDPR, dus big pinch of salt 😅.

Als ik me niet vergis was er voor The Witcher 3 ook een tech demo op E3, kleine twee jaar voor release. Dat zag er toch ook serieus anders uit dan de effectieve game, maar toch wel ferm wat ze nu weer laten zien. Benieuwd hoe ver we nu nog van release af zijn. Ik zou schatten eind 2027, begin 2028 ten vroegste.

“This is a tech demo, and a first look at the cutting-edge technology powering The Witcher 4 – but not The Witcher 4 itself."

It showcases the powerful foundation we’re building in close collaboration with Epic Games to push open-world design further than ever before and the core systems and features we’re developing using Unreal Engine 5.

We’re really proud of this early milestone and excited to give you a sneak peek at some of the cool tech like UAF, Nanite Foliage, Smart Objects, ML Deformer and FastGeo Streaming that are helping shape the future of The Witcher.

Als ik me niet vergis was er voor The Witcher 3 ook een tech demo op E3, kleine twee jaar voor release. Dat zag er toch ook serieus anders uit dan de effectieve game, maar toch wel ferm wat ze nu weer laten zien. Benieuwd hoe ver we nu nog van release af zijn. Ik zou schatten eind 2027, begin 2028 ten vroegste.
Idd, deze

Was waarschijnlijk een downgrade voor consoles heb ik ergens gelezen. De PC versie heeft later trouwens nog een grafische update gekregen. Maar zelfs bij release zag het er redelijk fantastisch uit hoor.
Witcher 1, dat was een lelijke game. (Maar wel een goeie ook)

Terug
Bovenaan