The Witcher, seizoen 3

Ik had het slechter verwacht. Hemsworth doet dat verre van slecht.
Regis en Leo Bonhart zijn ook heel goed vertolkt.

Downside? teveel filler en onnodig sentiment soms. De rats verhaallijn had na 3 episodes in S4 al mogen ophouden.
Was idd wat hit en miss, sommige episodes nogal sentimenteel, en andere dan weer zeer brutaal.
Door die filler zit je nu met een cliffhanger en weinig afgwerkte threads in het verhaal. De zaken rekken naar S5 was het soms dus.

Ocharme de rats wel, Sharlto Copley zet een goeie wrede en meedongenloze villain neer.
De rats hebben dan nog eens een prequel film ook op NF. Maar t'is game over, die verhaallijn is af.

Seizoen ook net uitgekeken.

+
Hemsworth doet het zeker niet slecht. Cavill nog wel beter, maar het stoort me niet.
Battle scenes blijven wel van hoge kwaliteit, CGI ook grotendeels.
De sfeer van The Witcher blijft top, de serie blijft deze toch goed weergeven.

-
Verhaal gaat niet echt vooruit.
Sommige scenes zijn echt dramatisch.
Milva, hoe slecht is die actrice. :cry:
Ik heb het nooit echt voor vechten met magie gehad, dat bewijzen de mages battles ook weer.

Het was niet heel goed maar ik vond het ook niet slecht. Geen idee hoeveel seizoenen er nog zouden moeten volgen maar volgende ga ik toch weer kijken.

Geen fan van Hemsworth en al zeker niet als hij Cavill moet gaan vervangen als flauw afkooksel.
Ze hadden beter Bonhart meer scenes gegeven. Geweldige vertolking van Copley.

De vervanging van Cahill heeft me niet gestoord tbh 🤷‍♂️

Der zitten goeie stukken in, ook absolute shitstukken. Al met al niet slecht, ik ga het wel blijven volgen.

Terug
Bovenaan