Monkytiger
Well-known member
Ik ben geen thuisverpleegkundige dus ik ga daar geen uitspraken over doen. Ik weet niet wat dit inhoudt en hoe lang zorg moet of kan duren. Hier rechtover komen er ook dagelijks auto’s toe. Soms zijn die er enkele minuten soms langer. Maar als je weinig verplaatsing hebt en correct je werk doet en boven de 20 patienten kan doen ben je wel de dupe.Als je naar dat interview luisters zegt Vandenbroucke dat de limiet hoog genoeg moet liggen want "harde werkers halen 20 patiënten per dag". Dat lijkt mij nu al wel hoog als je ook kwalitatieve zorg wil bieden en je moet verplaatsen.
Groot verschil wel tussen poetsvrouw en thuisverpleegster. En dan nog, wat iemand aan een wagen geeft is zijn eigen keuze, als je daar met wil rijden en verder aan weinig luxe uitgeeft dan is dat een keuze. Net zoals eender wie met een simpele job 10 appartementen kan erven of een groot familiaal vermogen hebben of een vermogende partner. Serieuze oogkleppen als je enkel naar een type auto kijkt.Swindle hard, play hard zal wel wat accurater zijn.
Als een thuisverpleegster of poetsvrouw met een Q7 langskomt zou ik toch ook wel even fronsen. Dit is een vorm van fraude die men even hard mag aanpakken als werkonwilligen die teren op ondersteuning of miljonairs die de achterpoortjes zoeken om zo weinig mogelijk belastingen te betalen.