Renegadexxripxx
Well-known member
Daarom ben ik dus nog altijd Renegade.Dat je ouders arm zijn daar kan je mss niks aan doen, maar als je schoonouders arm zijn, dan ben je een oen!
Ik vind maar niemand die mij geen oen wil maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom ben ik dus nog altijd Renegade.Dat je ouders arm zijn daar kan je mss niks aan doen, maar als je schoonouders arm zijn, dan ben je een oen!
Is het hier nog steeds niet opgelost voor de armen?
Was dat de gedachtengang van een zekere Oostenrijker?Als je ze oplost stijgt het gemiddelde vermogen wel!
Was dat de gedachtengang van een zekere Oostenrijker?
Als we een oplossing hebben voor de armen gaan we gewoon door naar de benen.Is het hier nog steeds niet opgelost voor de armen?
Wel makkelijker om in toom te houden zo zonder ledematen.Als we een oplossing hebben voor de armen gaan we gewoon door naar de benen.
András Adorján? Wat heeft een schaker hiermee te maken?en den andras ni vergeten!
De Dead Kennedys zijn Amerikanen hoor.Was dat de gedachtengang van een zekere Oostenrijker?
Reported wegens lachen met armen. Je hoeft het er echt niet in te wrijven dat ze geen maten hebben.Wel makkelijker om in toom te houden zo zonder ledematen.
Ik lach ook met rijken en joden, waarom reported je me daar niet voor?Reported wegens lachen met armen. Je hoeft het er echt niet in te wrijven dat ze geen maten hebben.
Ik praat niet met Amerikanen, dat ze eerst maar eens Algemeen Beskaafd Nederlanz leren.De Dead Kennedys zijn Amerikanen hoor.
Doet iedereen dat niet?Ik lach ook met rijken en joden, waarom reported je me daar niet voor?
Touché (niet het aanraken of het bordspel)Doet iedereen dat niet?
Dan moet je zien dat je natuurlijk in dat andere land hetzelfde middenklasse salarisje kunnen opstrijken.Wat ik nog niet gelezen heb, maar wat ik zelf gedaan heb:
Verhuis naar een armer land waar jij met je matig middenklasse salarisje plots bij de top 10% hoort. Vaarwel armoede.
Dan moet je zien dat je natuurlijk in dat andere land hetzelfde middenklasse salarisje kunnen opstrijken.
Armoede is overrated.