Titan Quest II

?therapy?

Well-known member
titan.png

release: 1 augustus 2025 (early access)
genre: action RPG
dev: Grimlore Games

Van de makers van SpellForce 3.

Nemesis, Goddess of Retribution, is out of control. She is corrupting the Threads of Fate and condemning all those who oppose her to eternal punishment - including you. Take up your weapon, fight alongside gods, and change fate itself in order to stop Nemesis, free those she’s punished, and weave your own epic tale.

Set out on an adventure worthy of myth that takes you from picturesque beaches, to serene Greek temples, to places where no mortal has ever ventured, including the mysterious realm of the Moirai themselves. Battle classic creatures from Greek myth and the original Titan Quest, including Ichthians, Centaurs, Satyrs, Harpies, Sirens, Gryphons, and many, many more.

Return to the classic mythology-inspired setting of Titan Quest and go toe-to-toe with legendary monsters as you journey across a fantastical reimagining of ancient Greece.

Laatst bewerkt door een moderator:
:thinking: 18 jaar voor ne sequel? (Duke Nukem Forever is alvast geen recordhouder meer)
Jeezes, ik weet nog niet eens meer wat ik in de eerste allemaal heb gedaan. Ik weet alleen nog dat ik hem beter vond als Diablo...

In welke mate is dit nog van de oorspronkelijke developers?

Ik weet dat ze met Grim Dawn nog een tweede spel hebben afgeleverd dat je gerust als spiritual successor van Titan Quest kan beschouwen en zou eenieder hier dat aanraden.

Dit ziet er wel héél saai uit ib PoE 2.

Allez kom die combat enomgevingen zijn zo slecht. :(
En ik vond Titan Quest 1 erg leuk.

er mist wat dynamiek in die trailer, te statisch, stroeve animaties en de omgeving is niet levendig.
desondanks komt dit nog wel goed denk ik, ze geven daarom ook nog geen release date, vermoed ik.
veel polishing te gaan.

Yeah maar vrees dat ze al heel veel testers hebben.
Ik ben er altijd snel bij bij die playtests, en meestal met succes.
Maar nu al 2 dagen ongeduldig wachten op invite na aanlikken van de join playtest. :)

Edit: Ondertussen is de playtest optie ook weg en melding van een dev in the discussions dat ze de invites hebben stopgezet.

Laatst bewerkt:
Per direct beschikbaar op PC in Early Access via Steam en Epic.

Tijdelijk slechts €23.99. Vanaf volgende week €29,99 en volgend jaar €49.99.

Omg morgen meteen proberen
Ondertussen wel al gekocht en aan het downloaden. :D Maar nu eerst wat pinten gaan drinken

Laatst bewerkt:
same, net gekocht en nu aan het installeren.
hopelijk werkt het ok op de steam deck, die net aangesloten op de bureau met studio monitor voor geluid en muis en keyboard.

Zou de eerste act moeten zijn met ongeveer 20u aan content. Natuurlijk wel verschillende classes om te proberen om het langer te maken.

Zag ik toch op fextralife zijn video.
Transmog staat ook al gepland

Persoonlijk benieuwd hoe het speelt op controller

Terug
Bovenaan