Titan Quest II

Goddamit ik was van plan om rustig deze zomer Dragon's Dogma 2 op het gemak uit te spelen. Komt deze game onverwacht uit.

Net de Griffin verslagen, ik amuseer me er wel mee. Heb geen deftige pc maar ik haal genoeg fps om het speelbaar te houden. Ik zit rond de 40-50 dus ik klaag niet.

Speelt vlotjes hier. :) Nog geen problemen gehad hier in het begin.
Controller werkt goed voor de gameplay. Voor de UI zou een radial menu misschien wel handiger zijn.
Had wel graag de playstation icoontjes gezien ipv xbox omdat ik de dualsense controller gebruik.

Laatst bewerkt:
"Uitgespeeld" 6 tal uur over gedaan. Niet echt veel content op dit moment. Was een leuke eerste kennismaking maar er is nog veel werk aan de winkel. :)

Update 3:
Explore a war‑torn new region with new centaur and boarmen enemies, 4 bosses, new gear and epic items, plus 16 new quests. Discover 7 dungeons, the city of Tegea, the drought‑stricken Arkadian Plains, and even Olympos itself in brand-new, handcrafted maps. Become the rising hero the realms desperately need.

hopelijk fixen ze ook wat bugs, vorige keer een paar crashes gehad.
maar dat was met de finale versie van TQ1 ook wel, op PC en zeker op ps5, dat was een ramp.

Terug
Bovenaan