Tomblr Beats: City Roulette Vol 1: Belgium

TomblrBeats

New member
Hey Iedereen

Kben sinds enkele maanden geleden begonnen aan een beattape waarin ik verschillende plaatsen in België ben afgereisd om op zoek te gaan naar samples om beats mee te maken

Dit bracht mij in verschillende cd & vinylwinkels waar ik on the spot een hotel heb geboekt en hier m'n ding gedaan heb als beatbakker
Dit alles heb ik in beatvideos gestoken om mensen kennis te laten maken met wat er zoal in de stad te zien is (voornamelijk om de authenticiteit van het project te bewaren)

De hele beattape valt te bekijken/beluisteren via onderstaande link:

Wie graag mij wilt steunen en deze beattape wilt kopen kan dit via deze link: https://opeenbordvanbeats.bandcamp.com/album/tomblr-beats-city-roulette-vol-1

Laatst bewerkt:
Leuk gedaan! Ik zou persoonlijk wel wat meer nadruk willen horen op de sample’s dan op de drums.

Waar is de tijd dat ik ook een MPC had, helaas is mijn gevoel voor ritme nooit ontwikkeld geweest dus heeft die enkel stof gehapt :laugh:

Leuk gedaan! Ik zou persoonlijk wel wat meer nadruk willen horen op de sample’s dan op de drums.

Waar is de tijd dat ik ook een MPC had, helaas is mijn gevoel voor ritme nooit ontwikkeld geweest dus heeft die enkel stof gehapt :laugh:
Merci voor de feedback Shifty
Sommige hebben het meer voor de bass, andere voor de drums en andere dan weer voor meer melodie erin
Is vaak niet gemakkelijk om dan te luisteren wie da wat wilt 😆

Tgo, kben zelf nu een 2 tal jaar bezig ongeveer 🤔
Heeft voornamelijk tijd nodig om te groeien..kdenk...moest ik m'n allereerste beat laten checken zoude denken dat er ne kleine jongen achter de pads zat "beats" te maken 🤣

Vanaf Mei 2025 ga ik bij onze Nederlandse buren eens rondgaan
(11 provincies - 11 steden)

Kan niet wachten om hier mee aan de slag te gaan
Maar....ik neem je feedback mee voor de volgende :)

Dank je wel Shifty

Terug
Bovenaan