Tomorrowland

Gisteren met vrienden livestream meegepikt van DV & LM en erna Trumpet. Nog niet naar TML geweest en wouden eigenlijk dit jaar gaan, maar zal wellicht volgend jaar zijn, maar als dit het algemene niveau moet voorstellen is dat wel triest hoor. Er zaten goede dingen tussen, maar evenveel slechte waar je oorontstekingen van krijgt.

Die Timmy Trumpet stond daar ook serieus onder invloed van allerhande soorten drugs en alcohol me dunkt :laugh:

Platte commerce of niet die main, ik heb me er gisteren wel dood geamuseerd haha. Amelie dikke set, daar aan de praat geraakt met wat gekke hollanders en dik fun gehad.

Anyma ook lekkere set gisteren.

Iemand Bonobo vs Dixon of Solomun vs Four Tet geweest ? Hoe was t ?

Edit: Zie ik da nu goed en sluit Average Rob da spel af op de MainStage straks tussen 23:50 en 00:50 ?? Niks tegen funny Rob maar euuu

Laatst bewerkt:
@Bjorn Average Rob komt om 16:30. 3 are legend (Dimitri Vegas, Like Mike Steve Aoki) sluiten "traditiegetrouw" af op main zondag.

Beetje triest is dat Library vanaf 23u "mainstage livestream" toont, hoeveel volk zou zoiets lokken.

@Bjorn Average Rob komt om 16:30. 3 are legend (Dimitri Vegas, Like Mike Steve Aoki) sluiten "traditiegetrouw" af op main zondag.

Beetje triest is dat Library vanaf 23u "mainstage livestream" toont, hoeveel volk zou zoiets lokken.
aha, ik had dit gezien en dacht al wtf
Zal dan een herhaling zijn.

Screenshot-2024-07-21-at-16-32-29.png

Iemand Bonobo vs Dixon of Solomun vs Four Tet geweest ? Hoe was t ?

Edit: Zie ik da nu goed en sluit Average Rob da spel af op de MainStage straks tussen 23:50 en 00:50 ?? Niks tegen funny Rob maar euuu
Kvond Solomun & Four Tet veel te druk op dat eiland.

@Bjorn Dat is omdat het beide weekends dezelfde MP3 is dat ze afspelen, behalve het kuchen van Dimitri Vegas verschilt. Om de surprise (of eerder gelijkheid) te verdoezelen is het pas over een week te streamen (of enkel als geposte video later zelfs).

De mainstage is toch ook maar een hoop chaos? Het zal wel piekfijn afgewerkt zijn, maar kan toch niet de storytelling van bv The Book of Wisdom evenaren.

Line-up is eigenlijk ook niet zo tiptop meer, vroeger stond de gehele wereldtop daar, nu moet je bijna zoeken naar een headliner?

De tijden dat een M-nus label een tent inpalmde of de CdA stage, dan moest je op de main helemaal niet geweest zijn.
1 jaar geweest en de hele tijd op Cda stage rondgehangen (denk met Sven Vath nog als afsluiter) en op de laatste dag Minus tent met Richie Hawtin en Magda :love: . Zalige sets gehoord toen. Die 5 minuten op de mainstage heb ik snel uit mijn geheugen gewist. Dat slaat gewoon nergens op. Alleen het podium zelf is indrukwekkend.

Average Rob maakt er wel een feestje van precies. Toch al beter dan wat ik gisteren heb gehoord.
Beste zowat wat ik al gezien heb 😂

Gewoon dikke ambiance en krijgt dat publiek ook mee met zen hak op de tak muziek
Security misschien nie zo content met in dat publiek te verdwijnen

Hoort misschien wel eerder thuis uit de Moose bar (maar dat zat Natalia al zeker 😅)

Zouden ze volgende week ook livestreams geven van main? Volgens hun site zou Amber Broos er zaterdag spelen.
En die Rob atm rofl, wat een showbeest.

Braaf aan het wachten tot Adriatique begint maar holy fuck, MATTN. Altijd maar dezelfde kutnummers op de mainstage.

Sweet Dreams, Insomnia, Pedro, Universal Nation, etc…

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan