Tomorrowland

Ik drink nu wel geen bier, maar gisteren viel mij op dat de bierprijs/liter duurder is als je een XL pintje kocht ipv een gewone.

25cl : 2 PRL of 3,64 €
40cl: 3,75 PRL of 6,83 €

En die pintjes van 2 PRL tapten ze vrij vol in bekertjes van 30cl…

Als niemand u kent als DJ tja,..
Het strafste is nog dat in een HLN artikel staat dat Dimitri Vegas nu kan dromen van een Hollywood carrière na een paar kleinere rolletjes omdat ze Vin Diesel goed kennen. Het lijken me eerder cameo's via bevriende acteurs en regisseurs. Het is geen Matthias Schoenaerts... EDIT Foto's hebben het tekstje van de acteercarrière vervangen, mss vond de krant het zelf er wat over.

Laatst bewerkt:
Damn, Joris Voorn en Yotto stelde toch ook wat teleur, setlist helemaal aangepast aan Tomorrowland ipv de complexere diepe sets die Yotto normaal draait. Jammer, keek k wel naar uit.

Laatst bewerkt:
Damn wa een schijf voor op de Freedom stage, die drop !!

Argy, Anyma en afsluiten met Tale of Us vandaag nog. knallen.

EDIT: Moet wel zeggen dat Afterlife zich blijft heruitvinden in het melodieuze techno genre. De visuals waren al goed maar tegenwoordig ongezien samen met die lichteffecten. En ook de sound lijkt te evolueren, die was ik wat beu maar wat voor lekkers komt er tegenwoordig toch wel niet uit. Ik zou er niet van stom staan als ze binnenkort met een totale 4D beleving op de proppen komen.

Er gaan ook heel wat mensen hun gsm naar de zak zijn van recht in die lasers te filmen, dat verneukt uw sensor van uw camera waardoor er permanent vlekken in gebrand zijn.

Laatst bewerkt:
@Horse Quasi alles is van mainstage en freedom dus vele sets zijn wat repetitief. Paar beteren zijn Tale of Us WE1 en WE2, ANNA, Amelie Lens, Boris Brejcha.

Voor de man in de straat is er nog die set van Average Rob. Maar lijkt een minder kijkcijfersucces dan de kranten deden uitschijnen 😅 In het buitenland is dat eerder "wie is die hyperactieve bozo met zijn kolenengels?"

Van die andere stages staat er dus weinig online? Waren er eigenlijk namen zoals Solomun, Sven Vath, Joris Voorn, Maceo Plex, … aanwezig?

Boris Brejcha eens checken morgen !

Solomun was aanwezig, er is een B2B Four Tet set online.

Sven Vath en Maceo Plex hebben de holy grounds niet aangeraakt, de set van Joris Voorn staat (nog) niet online.

Voor de oldschoolers: Sven Vath, Marco Bailey, Richie Hawtin en Honey Dijon komen wel naar Sziget dit jaar.

@Horse Quasi alles is van mainstage en freedom dus vele sets zijn wat repetitief. Paar beteren zijn Tale of Us WE1 en WE2, ANNA, Amelie Lens, Boris Brejcha.

Voor de man in de straat is er nog die set van Average Rob. Maar lijkt een minder kijkcijfersucces dan de kranten deden uitschijnen 😅 In het buitenland is dat eerder "wie is die hyperactieve bozo met zijn kolenengels?"
Die heeft nochtans één van de meeste views na 16uur van alle sets. Weinigen gegeven om zo vroeg op de dag al de ambiance er zo in te krijgen.

De enige wie ik mij zo voor de geest kan halen die dat kon, was Avicii in 2009/2010?

Die sets van Solomun blijven toch ook altijd een verhaal op zich, knalgoeie muziek en techniek, en dan kurkdroog Solomun die daar aan de knoppen staat.

Helaas enkel de eerste 2u maar. Aan de booth te zien wisten Anyma, Amelie Lens, etc ook waar ze moesten zijn :D
Toch niet simpel om tot een coherent setje te komen met 2 DJ's die soundtechnisch toch wel wat van mekaar liggen en redelijk wat eigen materiaal wilden draaien. Haalt imo de flow er soms wel uit. Voor een lange tijd proberen ze het een afzonderlijke richting uit te sturen. Nee, dan denk ik dat ze beide afzonderlijk meer genietbaar geweest zouden zijn. Ma bon had er graag bij geweest, want alles bij elkaar (visuals, stage, sfeer, weer, ... ) ist toch een magisch momentje.

Hoop dat het Dixon Vs Bonobo setje ook online komt. Dat zie ik beter klikken.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan