Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat aan de mainstage een DJ enkel het geluid wat aan- en af kan zetten op de headliner uren, als het dat al is.Grappig als je Charlotte aan die knopkes ziet draaien en werkelijk niks hoort veranderen aan het geluid![]()

Wel ja, vandaar dat de mopjes over "USB-stickmuziek" wel steek houden. Al kan ik er wel mee in komen dat dit ook een reden heeft.Veel knopjes heb je niet nodig om te beat mixen.
Eigenlijk zelfs geen, 2 faders als minimum
Gain is handig om master volumes onderling tussen tracks aan te passen of voor wat extra kick bij een mix. Bas in en uitdraaien kan handig zijn om verschillende baslijnen op te vangen of zelf even een korte break te creëren.
De rest is veeeel show, of spelen met effecten op de digitale players
Sinds lang hoef je zelf niet meer te beat matchen als je wilt, doet doet de auto bpm.
Maar veel fake dj's gaan dus nog een pak verder met hun pre made en pre recorded sets op usb stick. Lichtshow tempo aansturen vanuit uw set is wel een leuke perk.
Mike en Vegas hun eerste TML vinyl only set ooit gezien op youtube, 30 minuten ... 10 minuten mc geroep, 10 minuten fade mixen, en effectief 3 beatmixen van 5 sec ofzo WOW
Carl Cox en nog zo veel andere oldskool dj's veel sets zien draaien met 3 technics sl 1200, 1 plaat speelt en ondertussen al met 2 andere snelheid matchen.
Grappig als je Charlotte aan die knopkes ziet draaien en werkelijk niks hoort veranderen aan het geluid![]()
Dit stukje dusZag op Facebook ook een foto passeren dat ze aan een van die modules zit te prutsen terwijl die niet eens aan staat...
Heb die net even paar minuten beluisterd. Nog erger dan ik had gedachtMATTN lijkt live te gaan met haar falende transities, voor de liefhebbers![]()

Waar kunnen we dat beluisteren?Heb die net even paar minuten beluisterd. Nog erger dan ik had gedacht![]()
Ze zal deze nacht of de komende dagen nog eens op YouTube komen, het schema staat op tomorrowland.com. en haar set was iets "waar ze maanden op werkte" (op radio 1 beweerd).Waar kunnen we dat beluisteren?
Ma kijk. Uiteindelijk toch nog iemand in de discotheek die je kan smaken.Solomun vind ik nu wel echt goe![]()
Er is uiteindelijk voor iedereen wel wat wils.Tomorrowland live stream op YouTube?Waar kunnen we dat beluisteren?
Argy op Freedom Stage is nu nog wel meer mijn ding moet ik zeggen.Ma kijk. Uiteindelijk toch nog iemand in de discotheek die je kan smaken.Er is uiteindelijk voor iedereen wel wat wils.
Ja, maar is voorbij, ik dacht dat je misschien ergens nog voorbije sets kon bekijken.Tomorrowland live stream op YouTube?
Main stage en Freedom stage zijn live te beluisteren.