Tomorrowland

Ik weet het niet . Iemand kennis van hydrauliek , die armen van die kranen blijven maar omhoog , wij huren regelmatig een heftruck bij levering raden ze altijd bij niet gebruik vorken op de grond laten rusten , geen onnodige druk op de hydrauliekslangen ???
Heb je daar een beeld van?

Nevermind, al gevonden.
De grijper lijkt te rusten op de pilaar van de afgebrande stage.
Maar gezien iedere cilinder van zo'n graafkraan een dubbele counterbalanceklep heeft komt de druk niet op de leidingen maar blijft de druk enkel aanwezig in de cilinders. Ik zou persoonlijk nu niet aanraden om een kraan zo te laten staan gezien het ten eerste niet nodig is en ten tweede die continue druk niet bevorderlijk is voor de levensduur van de dichtingen (maar het is nu ook niet dat die 3 keer sneller zouden stuk gaan ofzo). Maar waarschijnlijk zal de organisatie dit wel zo gevraagd hebben voor een iconisch beeld ofwel het kraanbedrijf voor hun bedrijfsnaam in de spotkijker te zetten. Het is in ieder geval niet problematisch op voorwaarde dat de machine in goede staat is.

Laatst bewerkt:
Heb je daar een beeld van?

Nevermind, al gevonden.
De grijper lijkt te rusten op de pilaar van de afgebrande stage.
Maar gezien iedere cilinder van zo'n graafkraan een dubbele counterbalanceklep heeft komt de druk niet op de leidingen maar blijft de druk enkel aanwezig in de cilinders. Ik zou persoonlijk nu niet aanraden om een kraan zo te laten staan gezien het ten eerste niet nodig is en ten tweede die continue druk niet bevorderlijk is voor de levensduur van de dichtingen (maar het is nu ook niet dat die 3 keer sneller zouden stuk gaan ofzo). Maar waarschijnlijk zal de organisatie dit wel zo gevraagd hebben voor een iconisch beeld ofwel het kraanbedrijf voor hun bedrijfsnaam in de spotkijker te zetten. Het is in ieder geval niet problematisch op voorwaarde dat de machine in goede staat is.
Zal inderdaad wel om marketingtechnische redenen zijn. Het ziet er natuurlijk wat spectaculair en industrieel uit zo.

Benieuwd wat ze volgend weekend gaan doen.

Trouwens wat is het nut van die wereldbol? Past niet bij de stage en ziet er maar wat pover uit.

Een remix van Dragostea din tei kan precies als slotgang verteerd worden. Enkel geen "Maya hi maya ho" erin.

Daarvoor ga je naar Tomorrowland :unsure:
Ik snap Tomorrowland wel, die Moose Bar is een goudmijn. Relatief goedkope DJ's (buiten consoorten à la Viktor Verhulst), elke hoempapa muziek is daar goed en altijd goed voor megaveel consumpties. Elk jaar is daar een of andere cameo dat weeral gratis reclame is voor de Vlaming in de straat waar Sam Gooris bekender is dan Carl Cox.

Ik heb de live streams al verschillende keren een kans gegeven hoewel het mijn genre niet is, maar ik zie dus echt niets op de 2 uitgezonden podia dat mij in het minste boeit. Klinkt allemaal zo gemaakt en hetzelfde, en eigenlijk staat iedereen wat te bewegen en hartjes te vormen op een plaat die afgedraaid wordt. Als je dat nu vergelijkt met een live muzikant, serieus stukje talent verschil IMO.
Ik zie Tomorrowland in feite meer als een openlucht discotheek, meer is het toch niet?
Tomorrowland is in feite disneyland voor EDM liefhebbers. Kan perfect zijn dat het jouw ding niet is. Gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben of het zou nog moeilijker worden om er binnen te geraken.

Mij zegt zo'n live artiest op een mega grote wei die je toch alleen maar op de schermen te goei kan zien bijvoorbeeld maar weinig.

Voor mij is Tomorrowland dan weer 1 van de leukste evenementen die ik ieder jaar doe. Wat jullie op de livestream zien is natuurlijk maar een heel klein deeltje van wat er allemaal te beleven valt.

Koop zeker geen tickets als het je niets zegt 😀

Tomorrowland is in feite disneyland voor EDM liefhebbers. Kan perfect zijn dat het jouw ding niet is. Gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben of het zou nog moeilijker worden om er binnen te geraken.

Mij zegt zo'n live artiest op een mega grote wei die je toch alleen maar op de schermen te goei kan zien bijvoorbeeld maar weinig.

Voor mij is Tomorrowland dan weer 1 van de leukste evenementen die ik ieder jaar doe. Wat jullie op de livestream zien is natuurlijk maar een heel klein deeltje van wat er allemaal te beleven valt.

Koop zeker geen tickets als het je niets zegt 😀
Laat ons zeggen dat het contrast bijzonder groot is met bvb een David Piedfort die met Cooking with Knopfler de pannen van het dak speelt als live muzikant én de 100% connectie met het publiek heeft. Niets grote schermen of onnodige ballast, puur live talent.

Laat ons zeggen dat het contrast bijzonder groot is met bvb een David Piedfort die met Cooking with Knopfler de pannen van het dak speelt als live muzikant én de 100% connectie met het publiek heeft. Niets grote schermen of onnodige ballast, puur live talent.
Dat is echt appelen met peren vergelijken wat je nu doet. Ik doe beide graag (en veel) maar als ik naar TML ga is dat wel met een geheel andere ingesteldheid als wanneer ik binnenkort naar Queens of the Stone Age ga in Antwerpen.

Wat mij wel opviel afgelopen weekend op TML; het was (of voelde althans) een pak drukker als vorig jaar?! Oscar en the Wolf gisteren moeten skippen bijvoorbeeld omdat er geen doorkomen aan was aan The Core. Wel zonde…

Gelukkig werd het tegen de avond wel wat rustiger overal omdat veel mensen richting main stage trokken.

Waarom appelen met peren vergelijken? Echte muzikanten zijn thuis ook maanden bezig om een plaat te maken en te oefenen tot ze erbij neer vallen, en dienen elk concert live het beste van zichzelf te geven. Ik heb die DJ's niet veel meer zien doen dan "hands up in the air", "make some noise", "Tomorrowland I love you" en wat bovenop het paneel staan ploeteren terwijl een kant en klare opname wordt afgespeeld. Wat live talent moet je daarvoor hebben in feite?

Waarom appelen met peren vergelijken? Echte muzikanten zijn thuis ook maanden bezig om een plaat te maken en te oefenen tot ze erbij neer vallen, en dienen elk concert live het beste van zichzelf te geven. Ik heb die DJ's niet veel meer zien doen dan "hands up in the air", "make some noise", "Tomorrowland I love you" en wat bovenop het paneel staan ploeteren terwijl een kant en klare opname wordt afgespeeld. Wat live talent moet je daarvoor hebben in feite?
Het is duidelijk jouw ding niet en dat is helemaal ok.

Ik vind bijvoorbeeld voetbal helemaal niets, maar ik ga dan niet in een voetbal topic komen vertellen hoe belachelijk ik het vind dat er 22 volwassen mannen achter een balleke lopen, daar dik voor betaald worden en dat eigenlijk iedereen dat wel kan.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan