Tomorrowland

Bij average Rob stonden wij beneden (net zo op het randje tussen gras en verharding), daar was nog meer dan plaats zat. Iedereen blijft daar precies wat half/boven aan die berg staan.

Vanaf Swedish house mafia ook aan mainstage geweest, zowat halverwege de heuvel in het midden tussen die 2 blokken, frontaal zicht op het podium. Ook hier nog meer dan plaats genoeg (in tegenstelling tot andere jaren) - zelfs nog op men gemakske me kunnen neerzetten (zonder risico op vertrappeling 😅)

Wat me opviel, veel en veel teveel LED-schermen. Vroegen waren het gewoon mooie podiums, nu ist nog mooi, maar overal led tussen geknald.

Teveel bezoekers die het nu zien als een dagje pretpark ipv een festival. Aantal 50-60ers is nu zeer groot.

SHM hun set vond ik zwak (zeker vergeleken met vorig jaar)
Armin van Buuren, dra-ma-tisch. Echt een aantal keer van 100 naar 0 en dan weer proberen, publiek rond ons was ook niet meer mee.

En ik heb geen probleem met bloot en iedereen mag zich kleden zoals hij/zij wil, maar met momenten is het toch wat vulgair gewoon. Mja alles voor 5 seconds of attention en de likes

Parking 2 (richting van de Colruyt in Boom) de parkeer rijen ook veel te kort op elkaar laten staan. Veel auto's serieus zien manoeuvres uithalen omdat de auto's langs hun kort stonden, maar die tegenover hen ook te kort om vlot uit hun plaats te raken 😅

Nuja al bij al heb ik me wel geamuseerd, maar ik ga ook niet rouwig zijn als ik volgend jaar geen tickets heb
AVB was idd echt slecht, wij zijn door gegaan en ergens anders geweest.
Is er idd soms over van die kleren, en dan tien geile venten die teveel testosteron gespoten hebben er rond draaien maar dan zijn ze ervan geïrriteerd. Ja kind,loop dan niet in je ondergoed rond te vragen of ze foto’s willen nemen van je in uitdagende poses.

AVB was idd echt slecht, wij zijn door gegaan en ergens anders geweest.
Is er idd soms over van die kleren, en dan tien geile venten die teveel testosteron gespoten hebben er rond draaien maar dan zijn ze ervan geïrriteerd. Ja kind,loop dan niet in je ondergoed rond te vragen of ze foto’s willen nemen van je in uitdagende poses.
Op de Gentse Feesten liep een jonge meid rond met het kortste rokje ooit, met daaronder een string die er uit stak bovenaan. En dan iets dat leek op de helft van een beha. Die had amper iets aan. Iedereen bekeek ze. Ik ben gaan vragen aan haar of het een sociaal experiment was en waar de camera’s stonden 😀

Ze bekeek me met een blik alsof ik iets raars vroeg en dat we dat maar moesten accepteren. Ik vraag mij nog steeds af wat dat was, want dat was echt bijna naakt. Nog nooit gezien.

tomorrowland.jpg

Die rechtse werkt nu niet meteen lustopwekkend.

Zijn vooral Amerikanen die zich zo kleden. Daar is dat blijkbaar wel een ding bij het uitgaan. De Vlaamse vrouwen haal je er imho zo uit 😀

Anyma zijn set nu kan ik wel smaken eerlijk gezegd. De focus is nu wel eens op de muziek ipv de visuals, best goed.

Solomun ook lekker bezig op de freedom. Visueel zit het daar toch prachtig in elkaar he, denk niet dat er 2 sets zijn die dezelfde visuals hebben daar

Die DV & LM is wel echte bagger geworden, wat is me dat voor een kermisniveau.

Dit lijkt eerder op 16-jarige dj’s op een chirofuif, triest.

Mss een troost dat ze niet elke 10 seconden in hun micro staan te brullen, het klinkt als een oubollige set.

Freed from desire hebben we twee weekends ook al genoeg gehoord.

Zijn vooral Amerikanen die zich zo kleden. Daar is dat blijkbaar wel een ding bij het uitgaan. De Vlaamse vrouwen haal je er imho zo uit 😀
Idd, ik reed langs de TML parking in Rumst, als 't er over was dan hoorde je dat slepende 'you know, like' accent.

Er zijn dus mensen die naar TML gaan en dan naar Average Rob gaan zien? :unsure:

Een collega stuurde filmpje vanuit de Moosebar. Ik kan op tijd en stond wel een stukje après ski appreciëren maar er is een plaats en tijd voor alles en Tomorrowland zou dat toch nooit zijn. :laugh:

Die DV & LM is wel echte bagger geworden, wat is me dat voor een kermisniveau.

Dit lijkt eerder op 16-jarige dj’s op een chirofuif, triest.
Dat is toch altijd kermismuziek geweest? :unsure:

Nooit begrepen waarom die zo groot zijn geworden eerlijk gezegd.

Dat is toch altijd kermismuziek geweest? :unsure:

Nooit begrepen waarom die zo groot zijn geworden eerlijk gezegd.
Dat is ook maar enkel dankzij Tomorrowland gelukt. Zonder dik bevriend te zijn met de mensen achter Tomorrowland hadden die enkel op de lokale boerenfuiven gedraaid.

DVLM zijn niet enkel bevriend met de organisatoren, maar de Beers broers zijn hun manager. Met zo'n gewicht in de schaal kan je je een weg banen richting enkele festivals.

Ze hangen sterk af van sterke marketing en hun liedjes zijn verzorgd door ghost producers dus moeten ze zelf niet de kwaliteit leveren.

Met het overlijden van de vader en een kindje voor Dimitri en Anouk zijn ze een versnelling lager geschakeld, ze staan op 2-3 grotere festivals (inclusief TML) en dan een paar kleintjes waar ze voor corona erg hard gingen. De tijd van die Streamz documentairereeks of in de top 100 Belgen van HLN zijn een tijd geleden.

Zolang ze kunnen doorcruisen met een headlineplek op zaterdag op Tomorrowland kunnen ze hun visibiliteit aanhouden, anders is het krabbelen voor aandacht.

Laatst bewerkt:
Kom, beetje serieus blijven, we hebben het hier niet over een Mattn ofzo. Dimitri Vegas ging op zijn 17e al rondtoeren in Europa om in de clubs te spelen, en zat ook jarenlang in Ibiza te draaien, voor hun mainstream doorbraak.
Niet dat ik wil stellen dat het goede DJ's zijn, maar dat ze zonder TML enkel op de lokale chirofuiven zouden draaien, is gewoon belachelijk.

Ze hebben inderdaad via hun connecties schreden gezet die ze anders nooit, of veel minder snel, hadden kunnen zetten, maar ze hebben (of hun entourage) heel snel begrepen wat aansloeg bij de mainstream partyganger. In de jaren 2012-2016 was het echt DV&LM wat de klok sloeg overal, en TML is mee zo "groot"* geworden dankzij hun succes. Ik woonde in Ierland in die jaren en toch heel veel mensen (Brazilianen, Mexicanen, Polen, Zweden, Duitsers, etc) die mij (omdat ik Belg was) aangesproken hebben over TML en DV&LM. Die hebben in die jaren ook hun Madness concerten gedaan voor 40 a 50 duizend man in Belgie en Duitsland.

Neen, ik zou niet stellen dat ze zonder TML enkel op de lokale chirofuiven zouden gestaan hebben.

*Let op dat ik "groot" gebruik, niet goed. Ik bedoel daarmee het wereldwijde mainstream succes waarvoor het gekend staat.

Goh eerlijk gezegd, aan de mainstage sta je toch ook gewoon maar voor het totaalplaatje en voornamelijk de sfeer?
Als je echte muziekliefhebber bent ga je beter naar de specifieke podia.
Dat heb ik toch gedaan op mijn 1ste en enige TML bezoek. De mainstage heb ik misschien een uur gezien, voor de rest genoten van andere genres. Allez dat is toch mijn mening. :) .

Ik zag dat ene Luna & Lenthe ook op dit feest mochten draaien? Wtf zelfs? Dat is toch ook enkel omdat het 2 grieten zijn die toevallig ook niet lelijk zijn... Hier op Dreambeats in Kortemark mochten die ook een uurtje muziek afspelen en dat trok echt op niets. Constant verkeerde mixes, overgangen die totaal niet goed waren, wat een fiasco was dat.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan