Tones.be sluit de deuren

Zelf was ik geen fan van Tones, ooit eens in de winkel in Mechelen (of Heist) geweest voor een gamecomputer te kopen. Ik vroeg om 1 samen te stellen en qua budget carte blanche. Zijn eerste vraag was: is het dan om League of legends te spelen? Zonder aankoop of offerte weggestapt en zelf 1 samengesteld ...
Stoer!

Zie niet direct in waarom je aanstoot zou nemen aan die vraag?

Hij had je een dure computer kunnen geven maar als je "ja" antwoordde zou hij je iets veel goedkopers kunnen geven om je geld te besparen. Hij stond meer aan jouw kant dan aan de kant van zijn winkel.

Dat hij ongeinteresseerd was konden we niet opmaken uit je vorige post he. Waarom zo aggressief?

Negatieve ervaringen mogen gerust, tis niet dat zij de perfecte winkel waren he.

Juist zoals deze reactie, heel stoere jongen :thumb:
Ge hebt gelijk, mijn reactie is misschien kort en onnozel.

Hij stelde je een normale vraag, ge kon er dan normaal op antwoorden als in "Ah nee, ik zou graag Crysis spelen zonder dat mijn graka smelt, dus budget speelt echt geen rol hoor" en dan weet hij wat hij moet samenstellen. In de Alternate stellen ze ook die vragen hoor.

Ge stapt toch ook geen autogarage binnen met de vraag "Bon, ik wil een auto, budget maakt ni uit" -"Ist voor in de stad of meer avontuurlijk?" en gij ogenrollend weg.

Ontopic: In Heist veel in de Tones geweest, vooral voor het werk (dus na een tijdje kennen je ze wel). En mijn eerste gamepc kwam ook van daar.

Ge hebt gelijk, mijn reactie is misschien kort en onnozel.

Hij stelde je een normale vraag, ge kon er dan normaal op antwoorden als in "Ah nee, ik zou graag Crysis spelen zonder dat mijn graka smelt, dus budget speelt echt geen rol hoor" en dan weet hij wat hij moet samenstellen. In de Alternate stellen ze ook die vragen hoor.

Ge stapt toch ook geen autogarage binnen met de vraag "Bon, ik wil een auto, budget maakt ni uit" -"Ist voor in de stad of meer avontuurlijk?" en gij ogenrollend weg.

Ontopic: In Heist veel in de Tones geweest, vooral voor het werk (dus na een tijdje kennen je ze wel). En mijn eerste gamepc kwam ook van daar.
Om te verduidelijken ging de conversatie ongeveer zo
Ik zoek een game pc, liefst zelf samen te stellen, heb een groot budget en moet toekomst gericht ook lang mee kunnen. Ook game ik dus ook voor games moet die zeker geschikt zijn.

Wat voor games, League of legends?

Nee eerder (opsomming van games) en dan toonde hij van die reeds samengestelde computers van max 700-800 euro.

Dus dan heb ik vriendelijk bedankt en buitengestapt. De 'verkoper' was ook Ne hele jonge kerel toen (zoals de rest in de winkel) dus misschien onervaren maar sindsdien daar nooit meer teruggegaan.

Hopelijk is die situatie nu iets duidelijker

Hou het een beetje vriendelijk he mensen, er is al genoeg opgefuckt gedoe en negatief gedoe in de wereld 😅 . Laten we dat hier op BG niet doen aub :) .

Om te verduidelijken ging de conversatie ongeveer zo
Ik zoek een game pc, liefst zelf samen te stellen, heb een groot budget en moet toekomst gericht ook lang mee kunnen. Ook game ik dus ook voor games moet die zeker geschikt zijn.

Wat voor games, League of legends?

Nee eerder (opsomming van games) en dan toonde hij van die reeds samengestelde computers van max 700-800 euro.

Dus dan heb ik vriendelijk bedankt en buitengestapt. De 'verkoper' was ook Ne hele jonge kerel toen (zoals de rest in de winkel) dus misschien onervaren maar sindsdien daar nooit meer teruggegaan.

Hopelijk is die situatie nu iets duidelijker
Klopt. Dit is idd al een genuanceerder verhaal en snap ik uw reactie meer.
Er is een groot verschil tussen "LoL?? Haha wie denk je wel dat ik ben?" en "Hmm, de verkoper snapt me niet, toch bedankt om me verder te helpen."
Het eerste heeft niks met Tones te maken, het tweede is meer dat de verkoper in kwestie geen clue had, dus uw 'negatieve' aanvaring met Tones.

Toch raar nieuws. Nog op de dumpdagen in H.o.B gestaan, dat was altijd leuk.
En het forum was indertijd ook wel erg actief, met oa "Beertje" die daar zo'n beetje als de guru geldde.

Waar ze bij Tones altijd erg sterk in waren, was de properheid van de builds. Veel pc's zelf ineen gestoken, maar ik kreeg de kabels en al toch nooit zo mooi opgekuist zoals ze dat bij Tones konden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan