Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de garnaalkroketten zou ik niet omrijden, de sliptong vond ik zelf echt wel fantastisch goed. Ik denk dat de consistentie daar ook wel heel belangrijk is, ik ken niemand die er slecht gegeten heeft tot dusver.Kent iemand de Kruidenmolen in De Haan? Blijkbaar beroemd om zijn garnaalkroketten en sliptong maar ik proefde toch weinig verschil met andere zaken waar ze dat ook serveren. Personeel wel niet zo vriendelijk (of toch geforceerd vriendelijk)

Ik kwam toen van een paar dagen aan de kust, waar je sowieso lekkere garnaalkroketten en zeetongen kan eten op vele plaatsen. Misschien wel ik toen verwendVoor de garnaalkroketten zou ik niet omrijden, de sliptong vond ik zelf echt wel fantastisch goed. Ik denk dat de consistentie daar ook wel heel belangrijk is, ik ken niemand die er slecht gegeten heeft tot dusver.

Gezocht: leuk, trendy restaurant voor een diner voor een jarige (19) samen met de papa (ondergetekende)
Parameters: open minded wat betreft keuken - ongedwongen sfeer - ruime regio Gent - +/- 100 euro pp zonder drank (dus misschien niet ideaal in dit topic)
www.publiekgent.be
Tof restaurant maar zoals op vele plaatsen overdrijven ze daar ook. Wij zaten als duo rechtover mekaar met amper 30cm tussen de tafel links & rechts van ons. Zonder overdrijven, naar toilet gaan was precisiewerk. Je kon amper tussen 2 tafels gaan. Ik snap dat het leven duur is, maar op vele plaatsen gaan ze er écht over.
Welke resto?Dat is idd hatelijk, 1 van onze favoriete restaurants is ook zo.
Als ge pech hebt zit ge echt zeer dicht naast elkaar, ik kan bijna met mijn vork het eten pikken uit het bord naast mij.
Welke resto?
Zondag in Ukyo in Stekene gaan eten. Absolute aanrader. Echt mee van het beste waar we dit jaar geweest zijn (enkel L'air du Temps vonden we beter, maar is natuurlijk andere prijsklasse). Heel jong team ook. Chef is 29, zijn broer (sommelier) 27. Er is ook een bnb aan. Was 120€ voor een nacht (ex ontbijt). Hier komen we zeker nog terug.
Ik vond Lam'eau wel top.Iemand tips voor een leuke zaak in Mechelen om te gaan eten met een bevriend koppel?
Mag hip zijn, mag een Italiaan zijn.. hoeft niet superchic te zijn..
Iemand tips voor een leuke zaak in Mechelen om te gaan eten met een bevriend koppel?

Batteliek als je houdt van een origineel decorIemand tips voor een leuke zaak in Mechelen om te gaan eten met een bevriend koppel?
Iemand tips voor een leuke zaak in Mechelen om te gaan eten met een bevriend koppel?
Vorig jaar Lam'eau geweest, was idd niet slecht. Maar had iets meer verwacht kwa smakenIk vond Lam'eau wel top.
De vleeshalle is ook leuk, maar wij hebben daar belachelijk lang moeten wachten. Aan de bar bestellen is beter denk ik.Vorig jaar Lam'eau geweest, was idd niet slecht. Maar had iets meer verwacht kwa smaken
Merad is ook leuk om te eten
Of de Vleeshalle, maar dat is eerder leuk voor de lunch
Gistatif is blijkbaar net na uw etentje dicht gegaan. Ze huurden het pand en ja huren en er tegelijkertijd winst op maken was echt een dodelijk combo na de Covid crisis hé.Gustatif in Schoten
2 man - 250€
Wat een genot. Aangepaste wijnen - desserts gerookt in beukenhout (ik was te ver al om te weten welk hout) enzovoort.