Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah in het artikel dat ik las stond dat ze gestopt waren omdat ze te weinig winsten maakten. Maar id ik lees nu dat ze failliet gegaan zijn.Zever. Huurprijs is dezelfde maandelijkse kost tov kopen dus dat is niet de reden dat ze failliet zijn.
Inderdaad man, echt jammer... Ik wou nog heel graag daar eens eten en ik zag het in de gazet staan. Ergens hoop ik dat ze terug starten, was ook een mooi pand, maar vertelden ze allebei dat het niet te combineren was met hun kinderen.Gistatif is blijkbaar net na uw etentje dicht gegaan. Ze huurden het pand en ja huren en er tegelijkertijd winst op maken was echt een dodelijk combo na de Covid crisis hé.
Je moet echt uw pand kopen of met een huiskamerrestaurant beginnen. (als je het kleinschalig wil houden en je weinig tot geen personeel wenst te betalen).
. Ik neem meestal geen foto's van mijn eten, maar het nagerecht (de truc met het ei) is wel speciaal genoeg om te delen:
frenchette.be
Hof Ter HulstIemand die iets goed kent in Heist od Berg?
Ik zie dat die Rubia wordt opgediend op een gietijzeren plaat, ik neem aan dat die verhit is? Is het risico dan niet bestaande dat die véél te ver doorgaart door de hittebestendigheid van dat materiaal?Eerder deze week om de promotie te vieren nog eens bij Maven gaan eten in Antwerpen.
Aangezien m'n madam zwanger is konden we de menu niet pakken, maar een goed stuk Rubia Gallega kan er altijd wel in.
Blijft toch altijd wel genieten.
![]()
Ik heb't eigenlijk niet direct aangeraakt maar ze hadden me ook niet gewaarschuwd dat die heel warm zou zijn, dus denk het niet.Ik zie dat die Rubia wordt opgediend op een gietijzeren plaat, ik neem aan dat die verhit is? Is het risico dan niet bestaande dat die véél te ver doorgaart door de hittebestendigheid van dat materiaal?
hautrestaurant.be
Ik zit momenteel bij Maven. Belachelijk. €350 als koppel en straks ga ik thuis een pizza eten. En het is hier enorm KOUD! Ik zit letterlijk onder een aircoEerder deze week om de promotie te vieren nog eens bij Maven gaan eten in Antwerpen.
Aangezien m'n madam zwanger is konden we de menu niet pakken, maar een goed stuk Rubia Gallega kan er altijd wel in.
Blijft toch altijd wel genieten.