Toprestaurants

Zever. Huurprijs is dezelfde maandelijkse kost tov kopen dus dat is niet de reden dat ze failliet zijn.
Ah in het artikel dat ik las stond dat ze gestopt waren omdat ze te weinig winsten maakten. Maar id ik lees nu dat ze failliet gegaan zijn.
Op de (erg) lange termijn is kopen goedkoper maar ja een faillissement heeft er niks mee te maken.

Laatst bewerkt:
Hertebos in ‘s Gravenwezel ook zeer goed, 15/20 in Gault Millau.

Gaan binnenkort wel verhuizen dacht ik.

Gistatif is blijkbaar net na uw etentje dicht gegaan. Ze huurden het pand en ja huren en er tegelijkertijd winst op maken was echt een dodelijk combo na de Covid crisis hé. :frown:

Je moet echt uw pand kopen of met een huiskamerrestaurant beginnen. (als je het kleinschalig wil houden en je weinig tot geen personeel wenst te betalen).
Inderdaad man, echt jammer... Ik wou nog heel graag daar eens eten en ik zag het in de gazet staan. Ergens hoop ik dat ze terug starten, was ook een mooi pand, maar vertelden ze allebei dat het niet te combineren was met hun kinderen.

Iemand die al eens gaan eten is in Les Deux in Herenthout?
Dat ziet er ook wel iets deftig uit en heeft tevens een score van 13,5 in de Gault Millau gids.

De Koolputten in Waasmunster, 14/20 in Gault & Millau.

Mooie omgeving en pand, ruim; lekker eten al hadden sommige gangen wat minder smaak of misschien niet altijd even gebalanceerd, aan de andere kant ook wel uitschieters naar boven toe.
Het ging wel redelijk traag, zeker voor gangen waar weinig werk aan is (hapjes, koffie) - uiteindelijk geen enkele tafel die voor middernacht buiten geraakte; 6 uur voor 7 gangen is gewoon te lang. Het niet-alcoholisch arrangement was wel speciaal maar ook prijzig, wel eens leuk om te proberen.

Net bij Prix de Rome in Maastricht gaan eten en dit is echt een goed restaurant. Heb de evolutie van het restaurant meegemaakt en wel knap hoe ze zijn geëvolueerd. Altijd al lekker geweest, maar nu is het veel verfijnder. Helaas zijn de prijzen ook geëvolueerd :unsure: . Ik neem meestal geen foto's van mijn eten, maar het nagerecht (de truc met het ei) is wel speciaal genoeg om te delen:

Eerder deze week om de promotie te vieren nog eens bij Maven gaan eten in Antwerpen.

Aangezien m'n madam zwanger is konden we de menu niet pakken, maar een goed stuk Rubia Gallega kan er altijd wel in.

Blijft toch altijd wel genieten.
Q1uSKgO.jpeg

Roger Van Damme stopt met Het Gebaar, heel jammer. Ben er enkele jaren geleden gaan eten en dat was fantastisch, al was ironisch genoeg het hartige eten beter dan het zoete. Wou er heel graag nog eens opnieuw naartoe gaan, maar zal er niet meer van komen nu.

Eerder deze week om de promotie te vieren nog eens bij Maven gaan eten in Antwerpen.

Aangezien m'n madam zwanger is konden we de menu niet pakken, maar een goed stuk Rubia Gallega kan er altijd wel in.

Q1uSKgO.jpeg
Ik zie dat die Rubia wordt opgediend op een gietijzeren plaat, ik neem aan dat die verhit is? Is het risico dan niet bestaande dat die véél te ver doorgaart door de hittebestendigheid van dat materiaal?

Ik zie dat die Rubia wordt opgediend op een gietijzeren plaat, ik neem aan dat die verhit is? Is het risico dan niet bestaande dat die véél te ver doorgaart door de hittebestendigheid van dat materiaal?
Ik heb't eigenlijk niet direct aangeraakt maar ze hadden me ook niet gewaarschuwd dat die heel warm zou zijn, dus denk het niet.

Ik ben daar nog niet geraakt maar lijkt mij gewoon warmhoudfunctie, niet bepaald gloeiendheet maar gewoon dat het wat warmte vasthoudt van onder de lampen. Zie ook de burgers die op dezelfde plaat geserveerd worden.

Veel te stijf en chique voor mij. Ik zit liever in een huiselijk gezellig restaurant, waar het niveau toch nog altijd hoog is. Dit is de oude manier van een steengoed restaurant, godzijdank zijn er zeer veel restaurantjes waar je niet deze stijve sfeer hebt én toch zeer goed kan eten.

Ik heb de indruk dat de meeste sterrenchefs daar ook van zijn afgestapt. Je mag in de meeste zaken zelfs in jeans + T-shirt binnenwandelen. In iets als Haut in Oostende zal dat niet zo goed overkomen vrees ik.

Ik zit momenteel bij Maven. Belachelijk. €350 als koppel en straks ga ik thuis een pizza eten. En het is hier enorm KOUD! Ik zit letterlijk onder een airco 😡

Dame blanche was het lekkerste. En de DJ was ook goed. Alhoewel ik nog altijd niet weet of eten bij luide muziek mijn ding is. Misschien heeft dat alles verbrot. Ik moet het allemaal even laten bezinken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan