Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet het nooit. Straks nog een zware inzinking van Pogi en de tourwinst is voor Remco!Pogacar ziet er toch maar bleek uit, verkoudheid opgelopen onderweg?

hopelijk geen zware terugval, maar voorlopig zie ik het niet.
Dan is 2de plek gewoon prachtig gereden![]()
Pogacar gaat de kans om Evenepoel op zijn terrein te kloppen niet laten liggen hoor
Pogi zei het ook in zijn interview achterafOK maar +-15 sec achter, en Lipo die valt = Als ik Pogi was dan reed ik vol door maar géén nodeloze risico's se.
Update: Status quo laatste tussenpunt. Nu naar de finish en aub geen valpartijen meer.

Zonde van Vingegaard eergisteren, had een mooie kans geweest voor Remco om de tweede plaats eervol over te nemen. En dan was het nog alle hens aan dek, nu is het rustig meebollen met de kopgroep komende dagen.
Denk met Lipo weg nu de koers wel een beetje onthoofd is, anders had je met 2 man toch nog meer kans om wat oorlog te maken als Bora zijnde, veel kans dat Pogi met de Vuelta in het achterhoofd nog weinig echt er voor gaat gaan qua ritoverwinning en gewoon Del Toro gaat liggen babysitten tot de voorlaatste rit![]()
De kans voor Bora om oorlog te maken was er nooit. Daarvoor is Pogacar te sterk. Alles draait nu om die 3e plek. 20" maar tussen Seixas en Del Toro daar kan dus nog alles. De rest staat te ver.
We zijn in 2 ritten van 6 kandidaten voor 2 plekjes naar 3 voor 2 gegaan.