Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon afwisselend, als je dit elk jaar doet is de novelty er ook rap af, lijkt me.
De jury moet streng zijn. Ne rooie kaart ja! Dat moet en zal ne DQ zijn!Philipsen weer een gele kaart aan zijn broek juichen zonder winnne![]()

Geef mij maar deze rit, levert veel mooiere koers op. Een sprinter kan dit ook winnen trouwens.Een goeie massaspurt op de Champs-Elysées is ook top maar die rit is natuurlijk een pak minder interessant om te volgen.
Straf dat Pedersen geen enkele ploegmaat meer had, voor zo'n sterke ploeg.
José heel de week zeggen dat Montmartre verder van de finish het verschil niet gaat maken. Als de goeie weg zijn is het gebeurd. En dan vandaag plots verschillende keren: het is wel nog een heel stuk na Montmartre![]()
Een goeie massaspurt op de Champs-Elysées is ook top maar die rit is natuurlijk een pak minder interessant om te volgen.
De goeie zaten bij de laatste beklimming ingesloten waardoor het verschil niet zo groot was, en ze ook maar met 2 weg waren.goh ik had toch ook wel verwacht dat de groten makkelijker zouden kunnen wegblijven ondanks de vlakte die mannen hebben toch allemaal een hele grote motor
Tjah, dat is nu eenmaal koers. Mathieu deed duidelijk de langste beurten en had nog iets meer in de tank, niets gestolen aan deze overwinning.Matje mag zijn boeket toch meegeven aan Tadej, zonder hem was het nooit gelukt.
Maar heel knappe eindpush!
Onmogelijk te voorspellen wat dit de komende jaren gaat geven. Voor hetzelfde geld zijn ze met vier man weg en kunnen ze dus met twee man extra ronddraaien en willen er weer twee ploegen minder achtervolgen.VDP wint hier puur omdat hij een GOAT als Pogi mee heeft.
Denk een pogi weg als ie afzwaait binnen een paar jaar en dit spektakel doet zich wrs nooit meer voor.
Alleen red je het nooit tegen een groep, scheelt eigenlijk nu al niks.
Gegokt en verloren bij de 2de passage en van de klassementsmannen had alleen Pogi vandaag nog meerdere cartouches in huis.Maar Remco valt mij vandaag tegen. Hij is niet op de afspraak op Montmartre.
Jawel. Grote motoren blijven grote motoren. Ook op Montmartre. José is maar een detail dwz een rimpel in de vijver. Net als Renaat.Straf dat Pedersen geen enkele ploegmaat meer had, voor zo'n sterke ploeg.
José heel de week zeggen dat Montmartre verder van de finish het verschil niet gaat maken. Als de goeie weg zijn is het gebeurd. En dan vandaag plots verschillende keren: het is wel nog een heel stuk na Montmartre![]()
Wat kom je hier nu vertellen? Dat niemand in de koers nog moet aanvallen?VDP wint hier puur omdat hij een GOAT als Pogi mee heeft.
Denk een pogi weg als ie afzwaait binnen een paar jaar en dit spektakel doet zich wrs nooit meer voor.
Alleen red je het nooit tegen een groep, scheelt eigenlijk nu al niks.
Gegokt en verloren bij de 2de passage en van de klassementsmannen had alleen Pogi vandaag nog meerdere cartouches in huis.
Hij gaat nog een boterhammeke of vijf meer moeten eten om Pogi ooit te kloppen, wat natuurlijk geen schande is.
1ste keer zat hij te ver (zich laten verrassen), de 3de keer had hij geen excuses daar ik vermoed dat het ook gewoon 'op' was (waarschijnlijk vooral ook mentaal: Het hoeft niet meer)Gewoon positie spel zowel de eerste keer als derde keer zat hij veel te ver.

Je moet wat meer bewondering hebben voor Mathieu en Pogi.Matje mag zijn boeket toch meegeven aan Tadej, zonder hem was het nooit gelukt.
Maar heel knappe eindpush!
Gegokt en verloren bij de 2de passage en van de klassementsmannen had alleen Pogi vandaag nog meerdere cartouches in huis.
Hij gaat nog een boterhammeke of vijf meer moeten eten om Pogi ooit te kloppen, wat natuurlijk geen schande is.