Kapitein Pastiche
Active member
misschien is dat zijn geval ook gewoon het beste. Jezelf niet opblazen. De rituitslag toont zijn gelijk.Dit ook. Remco is iemand die veel (soms te veel?) op zijn metertje kijkt en minder iemand die op gevoel rijdt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien is dat zijn geval ook gewoon het beste. Jezelf niet opblazen. De rituitslag toont zijn gelijk.Dit ook. Remco is iemand die veel (soms te veel?) op zijn metertje kijkt en minder iemand die op gevoel rijdt.
Een analyse van een dokter over iemand die niet zijn patient is en die geen toegang heeft tot het medisch dossier van de betreffende persoon mag je altijd in de prullenmand gooien.
Idd.Top 5 met nog een tijdrit te gaan, dat moet minstens de doelstelling zijn na vandaag.
en top-vijf lijkt easy te worden.Ik denk ook wel een gewoon angst na de vele keren dat hij in de bergen al een paar minuten om de oren gekletst kreeg, en dus (teveel?) angst om in het rood te gaan.Laat ons eerlijk zijn, gewoon zeer vreemd hoe Remco de laatste kilometers gereden heeft.
Mee ik de groep, dan moeten lossen, dan terugkomen en dan sprinten en 2de worden.
Toch moeilijk om te begrijpen wat er allemaal meespeelt qua tactiek en gevoel.
Allez goed eh, daar niet van. Maar gewoon zeer vreemd om naar te kijken.
Tsja ik heb dit ook al mee gemaakt als amateur sport hoor.Ik denk ook wel een gewoon angst na de vele keren dat hij in de bergen al een paar minuten om de oren gekletst kreeg, en dus (teveel?) angst om in het rood te gaan.

Remco is bergop toch de mindere. Wel vreemd dat hij de stukken van 10% goed over geraakt en dan lost op een bergje van niets. Dat hij dan een goede afdaling rijdt en nog een sprintje kan doen op het einde verandert daar niks aan.
Ik heb op het werk geluisterd voornamelijk en tussendoor gekeken, en dan verder naar de stream geluisterd op de fiets aangezien we buiten moesten omdat ze het gebouw wilden afsluiten. Dus ik heb inderdaad niet alle details meegekregen van de koers.Hij loste voor het bergje van "niks". Als je wil commentaar geven wel eerst naar de koers kijken hé anders worden dit onnozele discussies.
Ik heb op het werk geluisterd voornamelijk en tussendoor gekeken, en dan verder naar de stream geluisterd op de fiets aangezien we buiten moesten omdat ze het gebouw wilden afsluiten. Dus ik heb inderdaad niet alle details meegekregen van de koers.
Waarom voor plaats 2 duidelijk ? Het verschil is 30 seconden.Alle spanning voor 1 is volledig weg.
Voor plaats 2 lijkt het me ook duidelijk. Maar voor plaats 3 kan het wel nog interessant worden.
Ik weet echt niet hoe ik Remco moet inschatten op dit moment. Deze etappe is niet representatief voor wat nog moet komen, maar algeheel zeker niet slecht. Het valt nog maar te zien of Lipo effectief de betere is, ik zou daar momenteel toch niet zo zeker van zijn.
Gelukkig hebben we dat toch nog. Want Pogacar heeft niet veel boodschap aan spanning.
Vingegaard heeft zich al enkele keren getoond dat hij beter is als het langer bergop gaat. Dus die 30 seconden momenteel betekent ook niet zoveel.Waarom voor plaats 2 duidelijk ? Het verschil is 30 seconden.
hij is juist 2e geëindigd omdat hij gedoseerd heeftRemco moet gewoon es leren doseren.

De prijzen zullen verdeeld worden in de komende bergritten, als hij nu dom rijdt en met zijn krachten woekert zal het hem later misschien zuur opbreken.hij is juist 2e geëindigd omdat hij gedoseerd heeft![]()
Waarom voor plaats 2 duidelijk ? Het verschil is 30 seconden.