Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is de groene trui helemaal uitgehold. Buiten de overwinning in Foix geen enkele top-5 plaats meer behaald.Pedersen is hier zijn groene trui aan het binnenhalen? Blijft maar geven dag na dag
Vdp is een paar keer meegesprongen maar je moet ook nog de benen hebben op het moment Pedersen zich nog maar eens roerdeAlpecin had beter een sleper meegestuurd in het groepje van Pedersen.
Ha, dat wist ik nietVdp is een paar keer meegesprongen maar je moet ook nog de benen hebben op het moment Pedersen zich nog maar eens roerde
.Wie weet… zou wel een hele zure zijn om zo laat in de Tour nog ziek te worden, Pogacar zijnde.
Ze zullen bij UAE wel weinig aan het toeval overlaten.
Pogacar hebben we nog maar zelden ziek (of zelfs niet?) geweten. Ook dat is een talent natuurlijk.
Een klassementsrenner gaat natuurlijk ook niet aan de grote klok hangen wanneer hij ziek is om de concurrentie niet op ideeën te brengen.Wie weet… zou wel een hele zure zijn om zo laat in de Tour nog ziek te worden, Pogacar zijnde.
Ze zullen bij UAE wel weinig aan het toeval overlaten.
Pogacar hebben we nog maar zelden ziek (of zelfs niet?) geweten. Ook dat is een talent natuurlijk.
Yup, daarom dat ook Total Energie daar zit. Top 10 plaats voor die ploegen is een gigantisch succes. Dus liefst niet teveel van hun 10 minuten voorsprong "gratis" weggevenPidcock schrik van Carapaz? Of waarom rijd zijn ploeg nu?
Ik keek vroeger regelmatig nog met Mart Smeets, ook altijd hele leuke settings. In de tijden dat men nog lineair TV keek en dat was meetal later op TV dan Vive le Velo. Is dat beter of slechter als toen?Als je van Wielerclub Wattage houdt, is Congé Payé uiteraard ook aangenaam om te kijken. Een bende vrienden die leuteren over de koers met genoeg amusante tussendoortjes. Voor mij een prima programma, alsook zonder reclame op VTM begot.
Vive le Vélo heeft al lang zijn beste tijd gehad en die plaat is daar teveel blijven hangen imo. Anders moet Karl nog wat unieke Odieltjes uitdelen, of moeders van renners uitnodigen. Kijk dan veel liever naar de Avondetappe, was trouwens gisteren een heel goede aflevering over o.a. gen doping. Daar gaat het nog echt over koers.
Yup, daarom dat ook Total Energie daar zit. Top 10 plaats voor die ploegen is een gigantisch succes. Dus liefst niet teveel van hun 10 minuten voorsprong "gratis" weggeven
die zitten maar met 2 man mee in het peleton voor zover ik kon zienNu Tudor ook. Maar hun renner staat amper 1 minuut voor Carapaz die komt dus wel heel laat.
Johannessen ook niet onderschattenJe ziet dat UAE niet super is, Jorgenson misschien wel de grote favoriet om hier de rit te pakken dat zou UAE op volle sterkte nooit toelaten
Al zal hij wel voorbij Carapaz nog moeten geraken dat is een hele taaie