Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee,Iemand ervaring met de aankoop + plaatsing van een trampoline (afmeting ca. 2x3m) die ineens ook door een firma ingegraven wordt?
Hoezo? Kan toch ook met een net rond?Nee,
Maar besef dat een ingegraven trampoline nog veel gevaarlijker is he...
Ja, met net rond is het natuurlijk beter, maar de meesten graven net in om dat net te vermijden heHoezo? Kan toch ook met een net rond?
Een put van 3x2x1,5 zijt ge toch wel efkes mee bezig hoorDoe dat met 2 kameraden en een bakske bier?![]()

2 bakskes bier dan?Een put van 3x2x1,5 zijt ge toch wel efkes mee bezig hoor![]()

Nu zijn we aant klappen!2 bakskes bier dan?![]()

Wij hebben zo'n grote van het merk Berg. Heel content van. Maar waarom niet zelf installeren, als ik vragen mag?Wij zijn ook op zoek naar een degelijke trampoline. Zijn er mensen die ervaring hebben met bedrijven die trampolines met net en poten aan huis komen installeren? Mogen goede en slechte ervaringen zijn. Zelf installeren is geen optie. Alvast bedankt!
Dat is gewoon aarde daaronder hé, je gaat dat niet gaan afdekken met iets dat nietwaterdoorlatend is.Vult zich dat niet met water op den duur, zo'n ingegraven trampoline?
Ik weet van buren die daar miserie mee hadden. Als de kinderen te hard sprongen kwam het zeil van de trampoline in aanraking met het water dat bleef staan in de put. En in België verschiet ik daar niet echt van.Dat is gewoon aarde daaronder hé, je gaat dat niet gaan afdekken met iets dat nietwaterdoorlatend is.
En als je dan nog steeds last hebt van water, staat het grondwaterniveau wel heel erg hoog.