Dus binnenkort wa brol van Nantes ofzo bij onsWaarschijnlijk, dat zal ergens goedgemaakt moeten worden op één of andere manier vermoedelijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus binnenkort wa brol van Nantes ofzo bij onsWaarschijnlijk, dat zal ergens goedgemaakt moeten worden op één of andere manier vermoedelijk.
Manaert heeft dat onlangs aangehaald, sindsdien is het serieus beginnen fout lopen in zijn hoofdje. Is zoals je zegt het talent heeft hij maar hij moet blijven werken en niet direct denken dat hij ronaldo is ( zijn idool )Tja zijn terugval was nog spectaculairder dan zijn goals in Madrid. Kon je nooit zien aankomen. Heeft het talent maar is mentaal heel zwak, zie hem niet lang meedraaien in het voetbal.

Anderlecht zou de piste Mbokani dus opnieuw hebben geopend, zo lijkt de aanvaller zelf ook te bevestigen tegenover Het Laatste Nieuws. Daar zegt hij immers te onderhandelen met Antwerp over een verlengd verblijf, maar deed hij daarbij een ook wel érg straffe uitspraak: “Ik kan je zeggen dat ik met de drie grootste clubs van België praat”, klonk het namelijk tegenover de krant.
In het land der blinden... Geen afbreuk aan jullie prestaties afgelopen seizoen maar dat was toch grotendeels door een team-effort en niet omdat er een paar uitzonderlijke talenten de boel hebben getrokken he?Lijkt me geen slechte keuze.
De filosofie van Arteta ook een factor die Sambi moet liggen.
Heeft nu twee seizoenen in een zwalpend Anderlecht moeten spelen, en de kar moeten trekken.
Itt tot wat men hier maar blijft beweren, was hij weldegelijk 1 van de uitblinkers bij Anderlecht dit seizoen. Werd nipt 2de in het motm topic op het Anderlecht forum. En dat is bijna ieder seizoen heel representatief tov de prestaties.
Als SK Beveren supporter heb ik anderhalf jaar lang mogen genieten van Yaya Touré. Die had ook een nonchalante stijl waardoor alles precies tegen zijn goesting leek. Als je verder keek zag je dat die jongen zich gewoon aan het inhouden was omdat de rest niet kon volgen mocht hij op niveau spelen. Dat is iets wat ik echt niet zie bij Sambi, sorry.Zijn nonchalante stijl blijkbaar oogverblindend.
Probleem is dat iedereen dat weet behalve Arsenal zelf... Hij gaat niet naar een topclub maar de druk gaat wel ongeveer dezelfde zijn als van een topclub.Arsenal ook even niet meer die absolute topclub, waardoor ik het ook geen slechte keuze vind. Al blijft het wel afwachten hoe hij de overstap naar de Premier League verteert.
In het land der blinden... Geen afbreuk aan jullie prestaties afgelopen seizoen maar dat was toch grotendeels door een team-effort en niet omdat er een paar uitzonderlijke talenten de boel hebben getrokken he?
Ik beweer ook niet dat dit het niveau Tielemans zou zijn. Maar dat is ook normaal. Tielemans is een uitzonderlijk talent.Geen slechte voetballer he, verre van. Maar het talent van een Tielemans ofzo heeft hij niet hoor. Lijkt me eerder eentje zoals Dendonker. Als er een grote meneer naast zou komen spelen zou hij mee floreren maar alleen trekt hij het niet. Ik vrees dus ook dat subtop PL wat te hoog gegrepen is voor hem.
Bizarre vergelijking met Defour hier steeds. Die zijn carrière is niet geworden wat men er van verwachtte door blessures. Tuurlijk kan Sambi zich ook nog opnieuw blesseren.Ik hoop dat hij slaagt he, begrijp me niet verkeerd, maar ik vrees dat hij idd eerder richting Defour gaat dan richting Tielemans.
Ja kom, Anderlecht haalt gewoon PO1 dankzij Nmecha, Sambi en Delcroix.
Ik beweer ook niet dat dit het niveau Tielemans zou zijn. Maar dat is ook normaal. Tielemans is een uitzonderlijk talent.
Bizarre vergelijking met Defour hier steeds. Die zijn carrière is niet geworden wat men er van verwachtte door blessures. Tuurlijk kan Sambi zich ook nog opnieuw blesseren.
Defensieve middenvelders beoordelen meestal is niet evident. Zie maar naar Biglia. Nog zo een ongelofelijk onderschatte speler hier in de Vlaanders.
Wij hebben 10 jaar kunnen wachten na het vertrek van Timmy Simons, we maken daar toch ook geen internationale topspeler van terwijl die nog kwartfinales in de CL heeft gespeeld met PSV.Van Biglia zei men ook dat die geen toegevoegde waarde had, laterale Lucas noemde ze hem wel eens in België.
Het heeft jaren geduurd vooraleer ze bekomen waren van zijn vertrek.
Biglia, op een mooie dag nog kapitein van de Argentijnse nationale ploeg VS Timmy SimonsWij hebben 10 jaar kunnen wachten na het vertrek van Timmy Simons, we maken daar toch ook geen internationale topspeler van terwijl die nog kwartfinales in de CL heeft gespeeld met PSV.
Defour had hier wel al het een en andere bewezen, gouden schoen, kampioen met standard wat niet evident is. Waarmee ik niet wil zeggen dat lokonga geen grotere carriere kan maken.De vergelijking met Defour is helemaal niet fout, mensen denken dat omdat hij de eerste en de laatste jaren altijd geblesseerd was, dat dat voordien ook zo was. Ondanks zijn recente geschiedenis, is hij bij Porto niet geflopt omwille van blessureleed. Hij heeft op 3 jaar tijd zelfs maar 1 blessure gekend bij Porto die hem enkele matchen aan de kant hield. Ook bij Anderlecht is hij betrekkelijk weinig geblesseerd geweest en op 2 seizoenen maar 9 matchen moeten missen.
Defour is gewoon overschat geweest, en Sambi ook.
Vadis heeft nooit in Belgie gespeeld voor dat hij naar het buitenland trok en was 4 jaar jonger dan Sambi nu is. Toch niet echt vergelijkbaar. Defour daarentegen meer dan 100 matchen gespeeld en ook pas op zijn 23ste vertrokken.