Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is nog maar 26 jaar, telt als Belg op het wedstrijdblad en heeft al veel ervaring.. Buiten dat het Benito -alle boeren zijn homos- Raman is, snap niet dat mensen dit een slechte transfer vinden.
Die kan die zeker wel het niveau van de JPL aan en is ook een aanjager op het veld. Iets wat, het jonge, Anderlecht op momenten toch wel nodig heeft.

Je kan eens lachen, gewoon omdat het raman is, maar ik vind dat toch ook best een goeie transfer eigenlijk. Zal heus wel een meerwaarde zijn.

Raman was toch alles behalve slecht in de Duitse competities? (van wat ze hebben laten zien uiteraard).

Gaat zeker een meerwaarde zijn, ik was al lichtjes euforisch toen ik las dat ze hem eerst naar ons (Beerschot) wilden halen.

Raman is voor eender welke club in België een aanwinst. Belg, 26, vinnig/snel, een echte kuitenbijter. Is eindelijk volwassen geworden in Duitsland.

Zonde, vond ik altijd wel zijn match spelen als hij mocht meedoen.

Maar wilde stilaan meer en kwam net tekort voor onze basis. Ik had het wel voor hem en dikwijls dacht ik "Dan kan Wouters toch beter spelen ipv bvb Kouassi". Maar als we eerlijk zijn streven we voor een basisplaats toch naar meer.

Benito Raman... Ik denk dat RSCA 2 miljoen te veel betaalt. Ook maar af te wachten met wat voor mentaliteit die komt spelen. Etter van het hoogste niveau.

Raman... geen slechte speler, maar om een uitblinker te zijn zou die toch eerder bij een subtopclub moeten zitten... Heb een sterk "Pieter Gerkens" gevoel bij deze transfer. Zal volgens mij uitdraaien op kernvulling...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan