D
Deleted member 589
Guest
Gerucht wordt alsmaar sterker dat Henry toch naar Gent zou trekken... Voor maar vijf miljoen. Hopelijk een kwakkel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben Bruno van ons ook redelijk cheap gehad vind ik, 2 milj.Gerucht wordt alsmaar sterker dat Henry toch naar Gent zou trekken... Voor maar vijf miljoen. Hopelijk een kwakkel.
Was dat maar 2 mio? Das wel een koopje voor Bruno... Bayat zeker? Gent doet dat vaak, voor een peulschil de beste spelers wegkopen bij de kleinere JPL clubs.Hebben Bruno van ons ook redelijk cheap gehad vind ik, 2 milj.
Mocht toch ook 3-4 zijn.
Die hebben idd die rol overgenomen van Anderlecht.Was dat maar 2 mio? Das wel een koopje voor Bruno... Bayat zeker? Gent doet dat vaak, voor een peulschil de beste spelers wegkopen bij de kleinere JPL clubs.
2 milj is echt wel niet mis,Hebben Bruno van ons ook redelijk cheap gehad vind ik, 2 milj.
Mocht toch ook 3-4 zijn.
5 miljoen is echt wel veel geld (en veel te duur). Speelt 1 seizoen in 1A, maar een typische Gent transfer. Te veel betalen.Gerucht wordt alsmaar sterker dat Henry toch naar Gent zou trekken... Voor maar vijf miljoen. Hopelijk een kwakkel.
Gewoon zijn marktwaarde nochtans. En heeft er, zowel in 1B als in 1A gewoon twee fantastische seizoenen op rij op zitten.2 milj is echt wel niet mis,
5 miljoen is echt wel veel geld (en veel te duur). Speelt 1 seizoen in 1A, maar een typische Gent transfer. Te veel betalen.

Volgens Het nieuwsblad was die aankoopoptie wel in orde, maar vraagt de speler zelf bedenktijd.Alex Collado lijkt niet meer naar Club Brugge te trekken. Club wou blijkbaar een aankoopoptie die zowel de speler als Barca niet zagen zitten.
Collado heeft groepstrainingen bij Barca hervat.
Naart schijnt hengelen we ook naar die jongenVolgens Het nieuwsblad was die aankoopoptie wel in orde, maar vraagt de speler zelf bedenktijd.

Rsca doet zo een dingen niet.Naart schijnt hengelen we ook naar die jongen![]()
Geen updates meer. Venezia wil hem maar kan hem duidelijk niet betalen, bod van 3.5M dat we net niet hebben uitgelachen. Gent wil hem ook, maar twijfelt blijkbaar nog (geen idee waarom). Ik vermoed wel dat er een duidelijke afspraak is gemaakt met de speler zelf over de financiële kant van de zaak, en het bedrag dat op zijn hoofd plakt is (minstens) 6 miljoen. Swansea wou dat neerleggen maar Henry wou blijkbaar niet naar de Championship.Hoe zit het nu met Henry @puni? Ik hoop eigenlijk gewoon dat ie nr Club komt![]()
Daarmee dat ik het vreemd vind dat Slayer daar zo denigrerend over deed. Wat mij betreft de beste centrumspits in België momenteel. Het enige wat ontbreek is wat startsnelheid. Maar voor de rest kan die echt gewoon alles. Duels winnen, bal bijhouden, een man passeren, afwerken met links, rechts en zijn hoofd...Ja, dat denk ik ook. Vorig seizoen intens OHL gevolgd en dat is een volledige aanvalslinie op zichzelf hé. Zou perfect tussen Lang en CDK passen.