Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen updates meer. Venezia wil hem maar kan hem duidelijk niet betalen, bod van 3.5M dat we net niet hebben uitgelachen. Gent wil hem ook, maar twijfelt blijkbaar nog (geen idee waarom). Ik vermoed wel dat er een duidelijke afspraak is gemaakt met de speler zelf over de financiële kant van de zaak, en het bedrag dat op zijn hoofd plakt is (minstens) 6 miljoen. Swansea wou dat neerleggen maar Henry wou blijkbaar niet naar de Championship.

Zou volgens mij gewoon een serieuze verbetering zijn tov Dost. Beide niet van de rapste maar Henry is gewoon een veel beter aanspeelpunt.
Van de week nog ergens tegen een collega gezegd dat we beter af waren geweest met Henry.

Moet het natuurlijk nog altijd waarmaken bij een topclub, maar voetballend zou die gewoon veel beter passen bij Club dan Dost, maar ik was dan ook al kritisch over Dost nog voor z'n eerste wedstrijd.

Daarmee dat ik het vreemd vind dat Slayer daar zo denigrerend over deed. Wat mij betreft de beste centrumspits in België momenteel. Het enige wat ontbreek is wat startsnelheid. Maar voor de rest kan die echt gewoon alles. Duels winnen, bal bijhouden, een man passeren, afwerken met links, rechts en zijn hoofd...

Er is er toch ene die "net" iets beter is 😉

Daarmee dat ik het vreemd vind dat Slayer daar zo denigrerend over deed. Wat mij betreft de beste centrumspits in België momenteel. Het enige wat ontbreek is wat startsnelheid. Maar voor de rest kan die echt gewoon alles. Duels winnen, bal bijhouden, een man passeren, afwerken met links, rechts en zijn hoofd...
Is dat nu net iets wat ne spits moet hebben , startsnelheid .
Start je sneller dan je verdediger , is je kans hoger om te scoren of dat er een fout op je word gemaakt ?

Ja maar, diene heeft toch ook maar een goed seizoen gehad in 1A. :unsure: :unsure: :unsure:

Sorry, was hem vergeten. Zal het houden bij een van de beste centrumspitsen in BE dan.

Sowieso. Denk dat elk team in België hem op zijn minst kan gebruiken.
Denk dat qua spitsen leeftijd toch meer en meer een issue is. Want ik zou niet weten waarom spelers als Henry en Onuachu geen gigantisch dikke boden ontvangen.

Is dat nu net iets wat ne spits moet hebben , startsnelheid .
Start je sneller dan je verdediger , is je kans hoger om te scoren of dat er een fout op je word gemaakt ?
Startsnelheid is gewoon versnelling op de eerste meters. En al zeker niet hetzelfde als sneller anticiperen en zonder bal bewegen dan je verdediger, wat jij bedoelt. :)

Anders zouden zowel Onuachu als Henry niet de machines zijn die ze nu zijn.

@NemesisBE Het zou Henry zijn laatste match voor OHL zijn geweest. Redelijk emotioneel na de wedstrijd, afscheid komen nemen van de supporters... :/

Okereke op huur basis naar venezia, mooi dat we onze brol aan het opkuisen zijn. Toch wel benieuwd nu wat ze er nog gaan bij halen.

Okereke op huur basis naar venezia, mooi dat we onze brol aan het opkuisen zijn. Toch wel benieuwd nu wat ze er nog gaan bij halen.
Ik vind toch dat die te weinig kansen heeft gekregen op zijn positie. Was goed begonnen en kende daarna een terugval, maar sindsdien heeft die eigenlijk nooit meer een echte kans gehad in de punt. Of wel waren het invalbeurten of wel werd die op de flank gepositioneerd wat zijn positie niet is.

Ik vind toch dat die te weinig kansen heeft gekregen op zijn positie. Was goed begonnen en kende daarna een terugval, maar sindsdien heeft die eigenlijk nooit meer een echte kans gehad in de punt. Of wel waren het invalbeurten of wel werd die op de flank gepositioneerd wat zijn positie niet is.
Volledig mee akkoord.

Da's al een ploeg die afvalt voor Henry dan. Soit, konden hem ook niet betalen blijkbaar.

Na het vertrek van wesley hebben wij ook al wat miljoentjes weggeven rezaei, krmencik, okereke.... en wat we nu met dost aan het doen zijn weet ik ook niet.

Na het vertrek van wesley hebben wij ook al wat miljoentjes weggeven rezaei, krmencik, okereke.... en wat we nu met dost aan het doen zijn weet ik ook niet.
Tjah, zoals iedere ploeg. Niet elke transfer kan een succes zijn. Verliezen wegen niet op tegen de monsterwinsten die Club al gemaakt heeft.

En verder heeft Clément daar ook wel een belangrijke rol in, sommige spelers krijgen echt wel te weinig kansen of moeten zich bewijzen op onnatuurlijke posities & etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan