Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niet toevallig met Daramy zijn club, heb die jongen nog voor bijna 40 miljoen verpatst aan Watford. 😅
Een mede fm-er! Ga het dit weekend eens lezen!

Bayat zucht, berucht tot en met, en iedereen laat zich inpakken, niet te schatten. Is iedereen dan zo naïef of kunnen ze gewoon niet anders?

Misschien wel de enige ex-RD die ik graag zie terugkeren naar België.
Ik hoop echt dat hij slaagt en dat het geen Defour verhaal wordt.

Niet toevallig met Daramy zijn club, heb die jongen nog voor bijna 40 miljoen verpatst aan Watford. 😅
:offtopic: Da's wel leuk om te lezen. Zelf begin jaren 2000 wel wat gespeeld maar al lang niet meer.
Ergens kriebelt het wel om nog eens te starten, zeker als ik uw relaas daar lees. Hebt ge goeie tutorials? Mssn dat ik na het lezen wel is probeer :)

:offtopic: Da's wel leuk om te lezen. Zelf begin jaren 2000 wel wat gespeeld maar al lang niet meer.
Ergens kriebelt het wel om nog eens te starten, zeker als ik uw relaas daar lees. Hebt ge goeie tutorials? Mssn dat ik na het lezen wel is probeer :)
Idem, begonnen met Championship Manager in 2000 ofzo en later overgestapt naar Football Manager. Ergens wil ik er weer mee beginnen, maar dan zijt ge direct weer helemaal verslaafd en dat houdt me tegen.

"stunttransfer voor antwerp: radja nainggolan komt voor twee ... - gazet van antwerpen mobile" https://m.gva.be/cnt/dmf20210812_97831180
Voor dat loon zie ik het moeilijk een groot succes worden. Dan hebt ge een vol stadion nodig en een fanshop die weken belegerd wordt. Radja is top, maar hij gaat 15 goals per seizoen moeten maken. Riskant contractje voor een oudere speler die ge bovendien loslaat in zijn favo speeltuin.

Maar goed, elke kwaliteitsinjectie steunen we voorlopig.

Ik kan me voorstellen dat ge dat als Antwerp supporter allemaal graag ziet gebeuren. Maar financieel spelen ze daar toch een gevaarlijk spel. Afgelopen jaren NIKS verkocht, nu weer nul doorverkoopwaarde. En als de FFP regels weer gaan gelden, kan dat ook wel eens een issue vormen. Op deze manier moeten die de komende 5 jaar toch 2 keer kampioen worden, ofzo? En ja, dan is de vraag natuurlijk hoe sterk mannen als Luyindama, Engels (daar "geloof" ik op zich nog wel het meeste in) en Naingollan nog zijn. Want vergeet niet dat die laatste al twee seizoenen bij een ploeg uit de laagste regionen van de Serie A speelt. En tenzij ge tegen Juve, Inter, Atalanta, Roma of Lazio speelt, is het verschil met ons niet ZO groot (denk nog eens aan hoe wij een jaar of vier geleden zonder al te veel issues over Sassuolo gingen)

Ik gun ze het plezier dat ze hiermee hebben, maar ik hoop toch dat ze financieel ook op lange termijn denken.

Ze hebben nu ook geld uitgegeven aan jonge spelers met (veel) potentieel. Genre Balikwisha, Eggestein, Vines, Yusuf, Bataille, Ben Hamed,...
Voor de rest komt er volgend jaar paar miljoen binnen voor Hongla die verkocht is en gaat Buta nog verkocht worden voor 3-5 miljoen pond.
De situatie is anders dan onder D'Onofrio waar er minder geld werd uitgegeven maar ook minder binnenkwam.

Ergens in een Poolse havenstad is er nu een militaire rang luidop aan het vloeken.

Mijn appartement is hier kort en klein geslagen. WHAT THE FUCK. Modern voetbal is echt een heel smerig spelletje geworden.

E8p-SJXb-WUAItzzy.jpg

Ik was een grote Radja-fan. Zijn speelstijl, zijn rauwe karakter. Zijn verleden bij zowel Beerschot als AS Roma. Huidig Beerschot-ambassadeur. En dan dit flikken? Hier ben ik gans het weekend niet goed van. Als je dit in Polen flikt, dan mag je je in een bunker begraven want als ze je op't straat zien, ben je de klos.

Laatst bewerkt:
Ideaal momentje voor Club of Anderlecht om binnen te schuiven en te zeggen "Bij ons verdient ge hetzelfde, maar ge kan uw auto iets veiliger parkeren in Antwerpen."

Ik kan me voorstellen dat ge dat als Antwerp supporter allemaal graag ziet gebeuren. Maar financieel spelen ze daar toch een gevaarlijk spel. Afgelopen jaren NIKS verkocht, nu weer nul doorverkoopwaarde. En als de FFP regels weer gaan gelden, kan dat ook wel eens een issue vormen. Op deze manier moeten die de komende 5 jaar toch 2 keer kampioen worden, ofzo? En ja, dan is de vraag natuurlijk hoe sterk mannen als Luyindama, Engels (daar "geloof" ik op zich nog wel het meeste in) en Naingollan nog zijn. Want vergeet niet dat die laatste al twee seizoenen bij een ploeg uit de laagste regionen van de Serie A speelt. En tenzij ge tegen Juve, Inter, Atalanta, Roma of Lazio speelt, is het verschil met ons niet ZO groot (denk nog eens aan hoe wij een jaar of vier geleden zonder al te veel issues over Sassuolo gingen)

Ik gun ze het plezier dat ze hiermee hebben, maar ik hoop toch dat ze financieel ook op lange termijn denken.
Het is letterlijk het eerste jaar dat Antwerp zijn transfers eens niet allemaal oude vedetten die komen uitbollen zijn.
Het is ook het eerste jaar dat er contracten gegeven worden van 3-4 jaar en dat er jonge spelers aangetrokken worden met een potentieel hogere doorverkoopwaarde.
De tijd van éénjarige contracten aan hasbeens is samen met D'Onofrio (gelukkig) vertrokken hoor. Het lijkt me dat Antwerp deze zomer echt wel toekomstgericht heeft aangekocht met oa Balikwisha, Bataille, Yusuf en Vines. Allemaal gasten onder de 23 met een meerderjarig contract.

Ik zou me echt niet doodstaren op Naingollan eerlijk gezegd. Dat is gewoon een coole opportuniteit, zelfs op een positie waar ze nog iets konden gebruiken gezien van Haroun het beste wel af is. Hij moet natuurlijk op niveau zijn, maar dat zal nog wel lukken zeker? Puur al qua aanjager en voor zijn afstandsschot kan dit al goed zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan