Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het over de evolutie dat Club zou maken, 12-14 miljoen is in het voetbal wereldje peanuts.Ja, met meer miljoenen smijten voor spelers is inderdaad een mooie evolutie voor het voetbal.
Nee dat is geen peanuts, anders zouden ze niet allemaal virtueel bankroet zijnHeb het over de evolutie dat Club zou maken, 12-14 miljoen is in het voetbal wereldje peanuts.
Ugbo ging deze week zijn medische testen doen, maar nu lijkt het niet meer zo zeker. Marseille komt zich moeien en die zullen wel alles geven gezien die supporters nog steeds niet vergeten zijn dat we Maehle zijn transfer op het laatste moment afgeblazen hebben.
Eindelijk transfers!![]()
Club Brugge slaat twee keer toe op één dag: na Owen Otasowie ook Ruben Providence officieel, Fransman wordt met aankoopoptie gehuurd van AS Roma
Twee versterkingen op één dag. Nadat Club Brugge eerder vandaag de polyvalente middenvelder Owen Otasowie (20) officieel maakte is ook de transfer van winger Ruben Providence, eveneens 20, rond. De Fransman wordt gehuurd van AS Roma, met aankoopoptie.www.hln.be
Dwomoh waarschijnlijk naar RWDM
Klopt niet. Anderlecht zit achter een spits van Fiorentina.Nujah Ugbo is dan ook al een week of twee/drie letterlijk op Genk aan het wachten. Maar de (waardige) interesse op Onuachu blijft uit, dus is hij nog niet getekend. Er is nu sprake van dat ze gewoon verder gaan met drie spitsen (tenzij: zie iets lager) en Ugbo toch al binnenhalen met het oog op later.
Nu even stevige geruchtenmolen induiken. Bron is iemand met vanuit het bedrijfsleven connecties binnen het bestuur. Ooit was die bron zeer betrouwbaar maar de laatste drie jaar heeft Genk de rangen meer gesloten en komt er minder uit. Maar ik deel het toch even "for the fuck of it", maar besef dat ook ik dit met een serieuze korrel zout neem:
* Ugbo zou gewoon komen en Dessers zou dan mogelijk verkassen met zeer concrete interesse vanuit Anderlecht. (andere bronnen melden dan dat Ugbo idd zijn kat gestuurd zou hebben voor medische testen en dat Dessers vooral over Spanje praat wanneer er een andere spits naast Onuachu zou komen)
Nujah Ugbo is dan ook al een week of twee/drie letterlijk op Genk aan het wachten. Maar de (waardige) interesse op Onuachu blijft uit, dus is hij nog niet getekend. Er is nu sprake van dat ze gewoon verder gaan met drie spitsen (tenzij: zie iets lager) en Ugbo toch al binnenhalen met het oog op later.
Nu even stevige geruchtenmolen induiken. Bron is iemand met vanuit het bedrijfsleven connecties binnen het bestuur. Ooit was die bron zeer betrouwbaar maar de laatste drie jaar heeft Genk de rangen meer gesloten en komt er minder uit. Maar ik deel het toch even "for the fuck of it", maar besef dat ook ik dit met een serieuze korrel zout neem:
* Ugbo zou gewoon komen en Dessers zou dan mogelijk verkassen met zeer concrete interesse vanuit Anderlecht. (andere bronnen melden dan dat Ugbo idd zijn kat gestuurd zou hebben voor medische testen en dat Dessers vooral over Spanje praat wanneer er een andere spits naast Onuachu zou komen)
* Lucumi zou blijven wegens Atalanta dat niet genoeg biedt en zou dan een contractverlenging tekenen met zeer gunstige voorwaarden voort een transfer volgend seizoen.
* Oyen zou verhuurd worden aan Westerlo.
Een verhaal dat riekt naar "Een concurrent gaat hem volgend seizoen binnenhalen. Dat is al allemaal achter de schermen geregeld en Dwomoh gaat in RWDM gewoon voetballen alsof die uitgeleend wordt of bij de beloften speelt".
Een beetje een zuur verhaal. Dwomoh heeft serieus de idioot uitgehangen bij ons (meerdere malen betrapt met lachgas, gevochten met een steward, zwaar ruzie gemaakt met zijn coach, sfeer verzieken in de A-kern tot ongenoegen van onze basisspelers, ...). En COVID heeft ons serieus in ons gat gebeten in deze zaak doordat er enerzijds geen beloftencompetitie was en anderzijds de beloftencompetitie van het seizoen 19/20 eerder werd gestopt owv COVID op een punt dat wij twee matchen tegoed hadden en één punt van Club stonden. Worden die twee matchen afgewerkt, staan wij negen kansen op tien eerste en speelt Dwomoh een volledig seizoen in 1B. Dus nu heeft die gast die echt van voetbal houdt zeer lang niet gevoetbald en binnen onze eerste ploeg lijkt de jeugd vooral gebruikt te worden om voor volgend seizoen 1B af te dwingen dus echt eerste-ploeg-perspectief is er momenteel niet echt binnen Genk (iets waar ik me een beetje zorgen over maak) terwijl zowel Brugge, Anderlecht als Standard dat wel meer bieden (Mbamba is hier "met ruzie" vertrokken owv een affaire met zijn broer, maar maakt op zijn 16de nu wel gewoon veel minuten bij de eerste ploeg van het land). Maw: onrustige gast owv een gebrek aan voetbal, een entourage die hem de hemel inprijst en andere ploegen die het neus zwaar aan het venster steken en momenteel op korte termijn meer tijd lijken aan te bieden dan Genk.
Jammer, want het is een gigantisch talent. Maar ja, on to the next one dan maar zeker?
Dessers zou inderdaad interesse hebben uit Spanje vooral, maar denk dat die gewoon gaat blijven. Komt er ook nog bij dat er in januari Afrika cup is, dus heb je sowieso wel 3 volwaardige spitsen nodig. En Dwomoh tja, groot talent, maar gaat niet doorbreken. Mbamba zou normaal bij ons tekenen, maar de entourage kwam opeens af met een hoger eisenpakket qua loon.
Met pech zijn die alledrie weg.3 volwaardige spitsen?
Maar welke volwaardige spits is tevreden met 3de keus te zijn en als het geen Belg is zelfs vaak in de tribune zitten?
lijkt me gazettenklap, vooral dat laatsteHenry komt niet naar KAA Gent. Gent zou nu in Letland een spits zoeken
)For future referencelijkt me gazettenklap, vooral dat laatste
(don't quote me on that, please)

het is zodanig typisch dat ik hoop dat het dus onzin isFor future reference
Zou wel typisch Gent zijn toch? Bayat zou Koulibaly ook weer naar Gent willen versluizen.
Ik zie ze nog Emond kopen ofzohet is zodanig typisch dat ik hoop dat het dus onzin is