Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Tajon Buchanan zou ook tekenen een dezer dagen. Zat op het vliegtuig naar België daarnet.
Zou 7 miljoen kosten.
Zou 7 miljoen kosten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nog nooit van gehoordTajon Buchanan zou ook tekenen een dezer dagen. Zat op het vliegtuig naar België daarnet.
Zou 7 miljoen kosten.
ondertussen kopen wij, ipv Henry als plan B, een 28-jarige Servische spits van onze vorige Letse tegenstander in de conference leagueLiever Henry zien komen, maar Sowah is ook wel cavapast alleszins beter in Clement z'n transferpolitiek.
het is zodanig typisch dat ik hoop dat het dus onzin is

tja, daar kan je dus enkel stil van worden he (nog wat woede opkroppen voor zondag)![]()
AA Gent vindt nieuwe spits in Letland
De Buffalo’s hebben hun nieuwe spits beet: Darko Lemajic moet de Gentse aanvalsleider worden. De 28-jarige Servische centrumspits kwam in beeld tijdens de twee Europese duels van AA Gent tegen het Letse Rigas FS.www.nieuwsblad.be
Toch benieuwd wanneer de bom eens gaat barsten. Merk bij mijn vrienden die voor Gent supporteren dat het geduld echt al laaaaaang op is.tja, daar kan je dus enkel stil van worden he (nog wat woede opkroppen voor zondag)
Het bedrag.Sowah was gewoon één van de sterkhouders vorig jaar in OHL. Die kerel is enorm geëvolueerd sinds zijn aankomst in Leuven. Ik zie het probleem niet.
zoals hier al eens gemeld: al een tijdje totaal de voeling met de realiteit verloren, vooral De Witte dan.Toch benieuwd wanneer de bom eens gaat barsten. Merk bij mijn vrienden die voor Gent supporteren dat het geduld echt al laaaaaang op is.
Denk dat iedereen gedacht had dat Gent na de titel en het nieuwe stadion hoge toppen ging scheren maar uiteindelijk is het omgekeerd.
Talentvolle RW/AM uit de MLS. Zopas beste jonge speler van de Gold Cup (opvolger van Davies en Pulisic). Ook een all star daar (de game die hij liet schieten om nu naar Europa te komen om hopelijk te tekenen voor Club). Zou wel pas komen in de winter, nadat de MLS is afgelopen.Nog nooit van gehoord
Voor goede spelers moet je betalen, al zeker aan een PL club. Ik vond het indrukwekkend dat Otasowie voor amper 4 miljoen gekocht werd.Het bedrag.
Dan huur je hem van ChelseaVan dieje Buchanan zijn ze precies wel zot in de MLS, maar als Chelsea nog komt aankloppen..

wat doet je denken dat hierbij een TD betrokken was?Een 28-jarige Servier die nog nooit voor zijn nationale ploeg gespeeld heeft en eigenlijk enkel in de Servische tweede klasse en de Letse eerste klasse gespeeld heeft.
Damn, en ik dacht dat de TD van Beerschot zwak was.
Pas in de winterTalentvolle RW/AM uit de MLS. Zopas beste jonge speler van de Gold Cup (opvolger van Davies en Pulisic). Ook een all star daar (de game die hij liet schieten om nu naar Europa te komen om hopelijk te tekenen voor Club). Zou wel pas komen in de winter, nadat de MLS is afgelopen.
Wie weet gaat Club nog wel voor Sowah, Villa én Buchanan (daarmee anticiperend op een vertrek van Lang mss al in de winter).
ok dan