Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ondertussen kopen wij, ipv Henry als plan B, een 28-jarige Servische spits van onze vorige Letse tegenstander in de conference league :wallbash:
Wordt een tof match'ke zondag. Tegen KVM was iedereen nog rustig door de omstandigheden (zonneke, eerste match in stadion, vlotte winst), maar zondag zou het wel eens kunnen stormen. Veel opgepropte woede bij iedereen
Doet me denken aan Sobota die we bij Slask Wroclaw gingen halen omdat die ons toen in de voorronde EL had kapot gespeeld :D :D :D
Toen zaten we echt diep. :unsure:

Doet me denken aan Sobota die we bij Slask Wroclaw gingen halen omdat die ons toen in de voorronde EL had kapot gespeeld :D :D :D
hebben dat ook al eens gedaan hoor, met Dominic Foley. Dat viel dan nog goed mee eigenlijk, voor de status die we toen hadden. Die status hebben we nu dus terug: we zijn terug de club uit het Ottenstadion
Michel Louwagie is toch den TD?
volgens het recentste interview met Ivan doet Hein dat, naast zijn functie van hoofdcoach
we hebben, met Tim Matthys, wel een hoofdscout, maar wat die precies de hele dagen doet is mijn een raadsel
waarschijnlijk moet hij onzinnige welkomsttekstjes verzinnen bij de aankopen die via Michel zijn gepasseerd

Ze hopen mss op een verhaal zoals Moffi? kwam destijds van de Litouwse competitie, al was die een stuk jonger uiteraard :tongue:

Hahaha, ik was echt exact hetzelde aan het denken om te reply-en.
Als die fase nog maar aangebroken is, is het nog lang wroeten :D

Ik mis het ottenstadion. Het beleid zit al 30 jaar vastgeroest en is nooit geëvolueerd mee met het moderne voetbal. Net geen miljoen voor een speler van €275000 marktwaarde met nog 4 maanden contract…

Eggensteiner en Frey werden bij ons ook gehaald nadat ze vorig seizoen tegen ons scoorden. En Mbenza niet te vergeten...denk dat meerdere clubs wel in dat bedje ziek zijn.

Eggenstein heeft wel al heel wat meer bewezen dan die ongekende Servische spits, speelde een kleine 50 wedstrijden in de Bundesliga, voormalig jeugdinternational van Duitsland,...
Frey heeft vorig jaar in België bewezen dat het gewoon een goede spits is

Veel sterkte aan de buffalo fans hier. Ik weet exact hoe jullie zich voelen.

Louwagie en De Witte, de nieuwe Herman en Rozjeee. Wansmakelijk hoe die de KAA Gent fan behandelen!

Blijft los daarvan een prutsbeleid.

Teodordzyck maakt ook veel belangrijke goals. Maar dat maakt het geen goeie transfer. Bleef een matige transfer waar veel centen bleven plakken bij nonkel Herman en zijn goeie vriend Mogi.

Blijft los daarvan een prutsbeleid.

Teodordzyck maakt ook veel belangrijke goals. Maar dat maakt het geen goeie transfer. Bleef een matige transfer waar veel centen bleven plakken bij nonkel Herman en zijn goeie vriend Mogi.
Wij hebben nog niet zo lang geleden perbet gekocht van gent om hem na 1 maand uit te lenen ook een spits die veel goals maakte maar absoluut geen goede voetballer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan